zombie2be Skrevet 13. november 2008 #1 Skrevet 13. november 2008 hadde tenkt å kjøpe sofus, men den kommer dårlig ut på sikkerhetstestene. så hvilken velger vi da.. kunne godt tenke med sånn plaststol som kan legges ned så det blir bord foran. noen med erfaringer på dette da?
Gjest Skrevet 13. november 2008 #2 Skrevet 13. november 2008 Vi har den fra Ikea, med bord. Er kjempefornøyde med den. Billig er den og! Kom ganske bra ut i sikkerhetstestene. Vi har en tripp trapp også fra stebarna mine, men finner ikke den bøylen.. men skal jo ta den i bruk etterhvert.
mamma til 3 englebarn Skrevet 13. november 2008 #3 Skrevet 13. november 2008 Kjøp tripp trapp, rett og slett fordi de er evigvarende! Med bøyle og pute først, og til skolepulten etterhvert. Jeg har faktisk min fra jeg var liten som mine barn bruker nå
Sannali Skrevet 13. november 2008 #4 Skrevet 13. november 2008 Vi har Stokke Sitti, litt finere desing enn tripp-trapp synes vi. Veldig fornøyd og regner med hun sitter i den til etter konfirmasjonen:)
Nordhagenjentene :) Skrevet 13. november 2008 #5 Skrevet 13. november 2008 Jeg skal kjøpe Sofus jeg. Jeg synes faktisk det er tryggere at jeg vet JEG må passe på at stolen er låst ordentlig før jeg setter barnet i stolen. Hvis dette hadde gått automatisk er det lettere å bli sløv på det, og vanskeligere å få med seg at låsen ikke fungerer. På Sofus MÅ jeg sjekke hver gang, og for meg er det faktisk en større trygghet. I tillegg mener jeg det både er klemlås og stropp på den, så jeg må låse to ting...? Og det var vel det som var hovedargumentet for at stolen ikke var trygg....eller?
krokofant666 Skrevet 13. november 2008 #6 Skrevet 13. november 2008 har hatt ikea sin jeg også, med bord. Den er bare helt fantastisk. Gikk over til tripp trapp (stokke) når tulla var 2 år. SÅ var det fram med ikea stolen til lillemann nå. Det som er så genialt med den er at den er så lett å pakke vekk når den ikke skal brukes mer. Herlig å ha en stol som er så lett når en har gjester.
mastermind Skrevet 13. november 2008 #7 Skrevet 13. november 2008 Vi har sofus og den ER trygg! Testen ble utført med feil fordi de mente den skulle låses automatisk, noe den ikke skal. Produsenten påpekte dette i testen. Stolen er kjempegod, vi elsker den og det gjør snuppa også!
Helann og lillebror Skrevet 13. november 2008 #8 Skrevet 13. november 2008 Vi er kjempefornøyde med vår Antilop fra Ikea med bord foran. Sitter godt og kan søle for seg selv i samme høyde som vårt bord:-) Tenkte å gå over til arve-tripp-trapp når hun skal klatre opp i stolen selv.
Lukkelukken og bebibror Skrevet 13. november 2008 #9 Skrevet 13. november 2008 Vi har IKEA sin Veldig fornøyd med den, men skal kjøpe Brio Sit eller tripp trapp når han blir for stor for den Men den er billig, lett å rengjøre, og bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå