Anonym bruker Skrevet 13. november 2008 #1 Skrevet 13. november 2008 Gutten min er 2 mnd nå, og jeg sliter allerede med lite melk på kveldstid. Er det flere her inne som har lite melk om kvelden, og som føler at jr ikke får nok mat før natta? Jeg har akkurat hatt en forkjølelse, kan det ha forårsaket at melken har avtatt litt? Håper noen kan svare meg
Anonym bruker Skrevet 13. november 2008 #2 Skrevet 13. november 2008 Har en "gledelig" nyhet til deg; ALLE har mindre melkeproduksjon på slutten av ettermiddagen/kvelden. Det vil si at mengen melk er mindre, men den er fetere, så den metter lengre. Løsningen for mange er å pumpe ut litt eksta melk om morningen for så å gi dette på flaske etter amming på kvelden. Eller å gi ltt mme. Jeg har ei tulle på straks 3mnd, veier bortimot 6kg nå. Hun får 40ml morsmelk på flaske etter at jeg har ammet henne. Å jeg har i utgangspunktet for mye melk på dagen!
Anonym bruker Skrevet 13. november 2008 #3 Skrevet 13. november 2008 tusen takk for svaret, det hjalp veldig å lese det du nettopp skreiv
Lillepusen-78 Skrevet 13. november 2008 #4 Skrevet 13. november 2008 Merker godt at jeg har mindre melk på kvelden jeg også... Lillegutt vil ha mat med litt kortere intervall før han legger seg. Men han sover godt om natten, og virker fornøyd etter måltidene, så da er det vel greit... Er ikke din lille fornøyd etter måltidene på kvelden eller?
Anonym bruker Skrevet 13. november 2008 #5 Skrevet 13. november 2008 joda, han har vært veldig fornøyd med maten han har fått, men i går hadde jeg plutselig ikke nok melk til han. Så da måtte jeg ta opp melk fra fryseboksen, og gi han flaske. Jeg er skikkelig forkjøla og har feber om dagen, så det kan hende det er derfor det plutselig har minka litt på melka. For i dag har det virkelig vært dårlig med mat her. Det er litt frustrerende dette her..Får prøve å drikke nok, og så får jeg pumpe meg mellom måltidene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå