nick_317069 Skrevet 13. november 2008 #1 Skrevet 13. november 2008 jeg hadde siste mens 19 oktober og lurte på en ting,jeg har hatt samleie hver dag siden 25 oktober,.tok en test idag og skal ha mensen imorra,testen var negativ,men har så masse symptomer på at jeg er gravid,ingen tegn tilmensen,hvor lenge bør jeg vente igjen før jeg tar en ny test,noen sier at man bør vente noen dager etter forventa mens og teste fordi hcg nivået er ikke alltid like høyt hos alle,jeg har halsbrann,kvalm på morningen,stikkinger i venstre siden v livmoren promper hele tiden og smerter i korsryggen,har ikke slik til vanlig.hva skal jeg gjøre,vil så gjerne ha en liten til i huset,håper på svar fort
Stine? Skrevet 13. november 2008 #2 Skrevet 13. november 2008 Heisann nick:) Desverre, (kan man vell si) er ikke alle like akkurat på det der, men jeg kan fortelle deg at jeg også hadde mange symptomer før mens. Følte meg faktisk gravid 6 dager før IKM og var bombesikker på at det var en spire der:) Testet med el-tester 2 dager før IKM som ble positiv, mens graviditetstesten slo ut negativt dagen før IKM, jeg ventet i 2 dager etter forventet mens dag, og da ble endelig graviditetstesten positiv:) Lykke til:) Krysser fingrene for at det er en spire der:)
nick_317069 Skrevet 13. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. november 2008 ååå ja da skal jeg vente til søndag,skal holde deg oppdatert,tatt for svar,ha en fortsatt fin dag og gratulerer selv med en spire i magen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå