Gjest Skrevet 13. november 2008 #1 Skrevet 13. november 2008 Og hva kler dere på bebisen nedi posen når det skikkelig kaldt (mange minus grader...) ?
Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 13. november 2008 #2 Skrevet 13. november 2008 vi har akkurat fått en kjempefin VOKSI pose som er skikkelig god:) Når det er skikkelig kaldt kler jeg på: Ull under (body og strømebukse eller heldrakt) Ullsokker Heldress som er myk (sånn bjørnedrakt eller lignende) Ullvotter Hals hvis under ikke har høy hals Ullue Hvis du ikke har ull, så kan du bruke bomull, men med flere lag. Men så lenge du bruker noe som er isolerende men som puster trenger man faktisk ikke kjempemye når man har VOKSI pose, for disse er skikkelig varme og isolerende:) Men husk å knyte og brette riktig:)
Zitro Skrevet 13. november 2008 #3 Skrevet 13. november 2008 Begge er meget varme, men voksi kan du brette tettest rundt babyen så derfor holde rjeg en knapp på den. Har selv erfaringer fra både lammeskinnspose, Odenwalder dunpose og Voksi Classic. Voksien er favoritten og best for min baby ihvertfall.
Tante Gustava Skrevet 13. november 2008 #4 Skrevet 13. november 2008 Elsker voksiposen. Nå har det ikke vært så mange minusgrader her ennå, det kaldeste er vel 4-5 minus. Mini er kjempevarm i voksien da med body (gjerne ull), strømpebukse, strikket ulljakke, bomullslue og votter. Var litt bekymret for om han skulle være varm nok i dette, spesielt på beina, men tar jeg på mer blir han for varm. Ligger jo så godt og lunt nedi posen. Blir litt annerledes når han vil mer opp og sitte tenker jeg, da må nok ullua og halsen frem i alle fall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå