Axus' girlfriend Skrevet 13. november 2008 #1 Skrevet 13. november 2008 hva kan vi ha på brødskiven, foruten leverpostei? *blank*
Sunniva78 har to små Skrevet 13. november 2008 #2 Skrevet 13. november 2008 Skinkeost, prim, makrell i tomat... Her er ikke poden så glad i makrell, men jeg prøver innimellom fordi det er så sunt:-)
Melkedrøm Skrevet 13. november 2008 #3 Skrevet 13. november 2008 Vet ikke om det er "lov" eller ikke, men jeg har brukt fruktmos. Hun nektet å spise brød, så jeg dyppet det i litt fruktmos (kjøpte beger) og da gikk det ned som bare det. Har så innført litt annet pålegg litt etter litt. Ikke så mye hun her liker egentlig- sikkert skyld sin mor hehe..
Kakebakesøte Skrevet 13. november 2008 #4 Skrevet 13. november 2008 Hender vi moser litt banan og smører på brødskiven i tillegg til de andre bra forslagene ovenfor. Det er søtt, men frukt er jo bra for folk flest
aya75 Skrevet 13. november 2008 #5 Skrevet 13. november 2008 her går det i leverpostei, kyllingpostei, brunost (det er skikkelig nam...særlig uten brød:)..hehe.. makrell i tomat, banan eller avocado mos. har prøvd magerost, men det likte hun ikke noe særlig her enda. men leverpostei og brunost er mest populært her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå