ungmortil3 Skrevet 12. november 2008 #1 Skrevet 12. november 2008 Har nå leita over alt føler jeg, men finner enda ikke en onkli god og varm strømpebukse. Har termin i februar og fryser allerede noe helt forferderlig på beina når jeg går ute. Syntes jeg bare finner strømebukser som består av nylon og polamyde, noe som ikke varmer i det hele tatt. Trenger en som er av ull, enonkli var en, iallefall er 100% bomull en nødløsning, men nesten ikke det blir bra nok det heller. Presset meg inni en de gamle ullslilongsene mine ista da jeg skulle ut med hunden, men allerede da jeg var ute og så vidt hadde fått låst døra hadde jeg blitt sprø, det var absolutt ikke behaglig i det hele tatt. Så nå må jeg finne en god strømpukse snart, før jeg flytter ned til sydligere strøk. Er jo ikke akkurat som at magen blir noe mindre etterhvert som tiden går.
Ladybug~N&E Skrevet 12. november 2008 #2 Skrevet 12. november 2008 de derre ullstrømpebuksene til pierre robert da?
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 13. november 2008 #3 Skrevet 13. november 2008 jeg har letet etter det samme som deg. jeg kjøpte en vanlig strømpebukse. i 1 el 2 størrelser større enn jeg bruker, og snudde den bak fram. det funket her ihvertfall. kjøpte en som er skikkelig høy i livet.
hannes Skrevet 13. november 2008 #4 Skrevet 13. november 2008 Jeg syns de som er lave i livet/hipsters er bra, for da kommer linningen under magen og kan bruke samme størrelse som vanlig. For meg fungerer det greit med de vanlige fra H&M og Lindex. Finnes i forskjellige ullblandinger.
"Liten" lykke Skrevet 13. november 2008 #5 Skrevet 13. november 2008 De h&M butikkene som har mammaklær selger også mammastrømpebukser. Men de henger i mammaavdelingen sammen med ammebh-er osv. og ikke sammen med vanlige strømpebukser.
sol2002 Skrevet 13. november 2008 #6 Skrevet 13. november 2008 I bladet gravid så er det avbildet damer med mage som har på seg pier robert sine strømpebukser, og det er vanlige strømpebukser, så det kan jo være at de er elastiske, tenkte jeg skulle kjøpr slik selv,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå