zombie2be Skrevet 12. november 2008 #1 Skrevet 12. november 2008 Hvorfor i alle heier finnes det ikke sånn innebygget trekk i hetta til å dra ned bak når man skal bruke sportsdelen på denne vogna??! tror ikke jeg har sett en eneste en uten slik:( syns det virker såå simpelt... eller har jeg misforstått noe(og nei, den er ikke gjemt inni noen glidelås..) huttetu, nå blir det kaldt..
Ninemi Skrevet 12. november 2008 #2 Skrevet 12. november 2008 Har tenkt på akkurat det samme selv. Finner det iallefall ikke. Veldig frustrerende. Burde absolutt ha vært det.
jompa & lille<3 2011 Skrevet 12. november 2008 #3 Skrevet 12. november 2008 Ja det er litt simpelt.. men det blir ikke ei stor glippe mellom kalesjen og sittedelen.. har prøvd.. det er borelås rundt stort sett hele. Så tror ikke det blir så kaldt. Dessuten ligger jo ungen i voksi/ull pose?
jente08ogspire:) Skrevet 12. november 2008 #4 Skrevet 12. november 2008 Hei Jeg har tatt i bruk sportsdelen min i dag faktisk. Og neders/ under kalesjen på vogna mi var det i allefall et slikt trekk. Dro bare opp en glidelås som var på undersiden og der var det. Jeg har 2008 model.....
LadyBlackJack Skrevet 12. november 2008 #5 Skrevet 12. november 2008 jeg har også 08 modell og mener å huske at det var en glidelås der ja...bruker fortsatt baggen,jeg da...
~Milly~ Skrevet 12. november 2008 #6 Skrevet 12. november 2008 Det er skikkelig irriterende.. Men jeg sydde på et slikt trekk, veeeeldig enkelt og vogna ble mye finere! Er superfornøyd med vogna bortsett fra dette =)
jente08ogspire:) Skrevet 12. november 2008 #7 Skrevet 12. november 2008 Hmmm .....merkelig at noen har trekk og andre ikke??
jente08ogspire:) Skrevet 12. november 2008 #8 Skrevet 12. november 2008 flere av de på barselgruppa mi har samme vogn og de har også det trekket....
19maigull Skrevet 13. november 2008 #9 Skrevet 13. november 2008 jeg har også det trekket men min vogn heter egde duo! hvet ikke om det er store forsjeller på de vognene men tror de ser veldig like ut så det kan jo være at trekke er på de men ikke de andre??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå