Gå til innhold

Byåsentreff

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg er jo Byåsing jeg også, med termin 1. mars.

Skal prøve å få til å komme...har dere faste treff eller er dette første?

Noen som kjenner hverandre fra før av?

Andre som er Byåsinger fra "starten av"? :)

Ser det ble lagt inn på et forum på babyverden, men jeg legger inn på de ulike terminforumene også jeg, for tror ikke så mange får det med seg innpå der det ble lagt (iallefall ikke jeg...hehe)

Ehem...jeg vet ikke om jeg kommer eller ikke enda altså...hehe...

Syns det er litt skummelt å møte totalt ukjente mennesker sånn,

har jo ikke tilbringt noe tid her inne jeg, så "kjenner" ingen av dere gjennom nettet engang...er mest på babyverden jeg...

...ikke alltid så enkelt å være sjenert heller...

Annonse

Jeg foreslår at vi ser etter magene denne gangen, ettersom vi ikke er så mange. Jeg kan godt dra litt tidlig, og prøve å få tak i et bord som ligger ganske nært døra, så kan jeg se etter dere andre som kommer:)

Høres det greit ut?

Og til deg, only_me83: Jeg er også kjempesjenert...men det pleier jo å gå bra når man først kommer seg avgårde:) Håper du kommer!

da ser vi etter magene, d høres ut som en god plan:) håper du kommer only_me83, kjenner heller ingen her fra før, så d blir bare nye fjes for meg og:) jeg har eksamen dagen etter, så kan ikke love at jeg blir så lenge, men skal vertfall komme å hilse på dere. gleder meg:)

Vil bare takke for hyggelig treff jeg :)

Nå skal jeg ærlig innrømme at jeg slettes ikke husker hva noen av dere het da...hehe...eier virkelig ikke hukommelse på sånt.

I tillfelle flere er sånn, jeg heter Hege, det var jeg som kom sist :P

Om noen ønsker å snakke mere, på msn eller noe, så send meg en post eller hva det nå kalles på disse sidene :)

Skal som sagt prøve å være innom, men henger jo mest på babyverden...

Kjenner ingen andre som er gravid nå jeg, så hadde vært trivelig å blitt bedre kjent liksom. Fint å kjenne andre gravide, og fint å ha noen å trille med, og fint at de små har noen å leke med også :)

Jeg hadde det også kjempefint - og er like dårlig som dere andre til å huske navn. Hehe... Jeg heter Kjersti - og var den eneste som ikke spiste bær og is...;)

I dag fant jeg faktisk ut at ei jeg jobber sammen med også bor på Byåsen og er gravid med termin i februar - så hun blir nok kanskje med på neste treff.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...