Gjest Skrevet 12. november 2008 #1 Skrevet 12. november 2008 Når vi var på 6-ukers kontroll la legen henne på magen og da begynte hun å dra seg fremover. Legen "men jøsses, hun kommer seg jo fremover". Hvis jeg legger en leke foran henne eller legger meg litt fra henne, så drar hun seg bortover til hun kommer bort til leken eller meg. Har også begynt å løfte på rumpa og gynger litt. Kan ikke huske at sønnen min var sånn. Husker at han begynte med å dra seg bakover, men da var han eldre. Er så dumt at jeg har glemt å skrive opp når han gjorde sånne ting. Gjør deres babyer på 3 mnd. det, eller er det bare meg som husker feil ang når sønnen min begynte ?
Gjest Skrevet 12. november 2008 #2 Skrevet 12. november 2008 Wow!! Hun er nok ekstremt tidlig ute.....
Gjest Skrevet 12. november 2008 #3 Skrevet 12. november 2008 Ja, det var det jeg tenke. Som jeg sa så husker jeg ikke når sønnen min begynte med sånt, men kan ikke huske at han begynte med sånt så tidlig. Hun har virkelig tenkt å komme seg fremover i verden ser det ut som, ikke tid til å være baby (og hun er min siste baby)
Gjest Skrevet 12. november 2008 #4 Skrevet 12. november 2008 Hehehe, ja hun hadde det virkelig travelt. Min gutt begynte vel ikke å dra seg fremover før han var 6 mnd.... Huff.. får håpe hun ikke fortsetter i den farten, at hun stagnerer litt... er jo noe tidlig å begynne å gå når hun er 5 mnd..hehe.
Gjest Skrevet 12. november 2008 #5 Skrevet 12. november 2008 Huff, ja. Jeg håper det stagnerer. Sønnen til en venninne begynte å gå 9,5 mnd. gammel, men han eide jo ikke kontroll eller frykt. Han bare kjørte på uten å "tenke", kan bli litt farlig det der.
Gjest Skrevet 12. november 2008 #6 Skrevet 12. november 2008 Ja det kan bli veldig mye knall og fall og kuler i hodet:-) Stedatteren min gikk ved 8 mnd.... like gammel som min gutt er nå.. må si jeg er glad han ikke går ennå ja, de eier jo ikke frykt og balanse.
Labambie Skrevet 12. november 2008 #7 Skrevet 12. november 2008 Da er hun tidlig ute ja! Men det er sikkert normalt.. En gutt på barselgruppa mi gikk da han var 5 mnd.. DET var sprøtt å se på...
Gjest Skrevet 12. november 2008 #8 Skrevet 12. november 2008 What ????? Gikk når han var 5 mnd ? Hvordan i alle dager er det mulig ?
Labambie Skrevet 12. november 2008 #9 Skrevet 12. november 2008 Hehe! Si det du.. Til og med HS sa det var veeeeeldig tidlig. Og han hadde jo ikke begrep, dulta inn i alt som var... Han er forresten adoptert, kanskje det har noe å si? Vet ikke, men da vi var på 5 mnd kontroll lå alle de andre babyene og gjorde ikke noe annet enn å rulle, mens han gikk...
Gjest Skrevet 12. november 2008 #10 Skrevet 12. november 2008 Huff, det er nesten litt "alien-aktig" det der....haha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå