Sessa ruger igjen... Skrevet 12. november 2008 #1 Skrevet 12. november 2008 Har sett et dikt om dette men husker ikke hvor eller hvordan diktet var. Noen som kan hjelpe meg?
Libido- Skrevet 12. november 2008 #2 Skrevet 12. november 2008 tror jeg vet hva du mener.. skal lete litt for deg. Her er et annet Det hender du blir lei deg, Fordi jeg er så liten, Jeg setter merker alle steder Og gjør deg ganske sliten Men hver dag blir jeg større Ja, en dag blir jeg stor, Og alle mine avtrykk Blir bare svake spor Her er mitt lille avtrykk Så du kan huske og forstå hvor søte hender jeg hadde den gang de var små
Stjerne37 Skrevet 12. november 2008 #3 Skrevet 12. november 2008 Det hender du blir lei Fordi jeg er så liten Jeg setter merker alle steder Og gjør deg ganske sliten Hver dag blir jeg større Ja en dag ganske stor Og alle mine avtrykk Blir bare svake spor Her er mitt lille avtrykk Så du kan huske og forstå Hvor søte hender jeg hadde Den gang da de var små Vet ikke om det var dette du tenkte på,men var dette jeg hadde:)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 12. november 2008 #4 Skrevet 12. november 2008 jeg fikk det diktet av småen i barnehagen i dag, med henden hans trykket på. å av en eller rannen grunn får jeg alltid lyst til og gråte når jeg leser det. utrolig fint!
Stjerne37 Skrevet 12. november 2008 #5 Skrevet 12. november 2008 Sånn fikk vi fra barnehagen i våres,henger på veggen her.Blir veldig sentimental ja..
Sessa ruger igjen... Skrevet 12. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 12. november 2008 Nei, er ikke dette diktet... Har et bilde av lillegutts føtter som jeg vil sette et dikt på. Er bare på et par linjer. Det siste verset i diktet dere har skrevet her har de satt opp i barnehagen også har de hengt opp håndavtrykk rundt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå