<3guttenesine<3 Skrevet 12. november 2008 #1 Skrevet 12. november 2008 Mannen min og jeg skal dele julekalender i år, kjøpe 12 gaver hver. Noen gode forslag til ikke så dyre koselige ting man kan kjøpe? Har allerede tenkt flaxlodd, boxershorts....?????
Jente2011 Skrevet 13. november 2008 #2 Skrevet 13. november 2008 -sokker -sjokolade -cd -dvd -lottokupong ect. -blader (mann- bilblad- ect) -julehefte m/tegneserier (hvis han lliker noen av dem da) -flaske alkoholholdig drikke:) var alt jeg kom på i farten... har selv lagt kalender til min mann, men nå er det litt dårlig økonomisk her i gården så bestemte meg for å lage en kalender der det står ting på en lapp i stedenfor å kjøpe ting..
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 13. november 2008 #3 Skrevet 13. november 2008 en kasse øl. en øl hver dag. he he.. jeg skal kjøpe noen øl på meny. kjøpe mange forskjellige. de spesielle som koster litt mer. og så blir det marsipangris og boxer i noen av pakkene
Mortiletbittelitenurk Skrevet 13. november 2008 #4 Skrevet 13. november 2008 Så koselig!!! Har ingen spesielle tips til deg, men må si at dette er et forslag jeg virkelig skal legge frem for min kjære!!! God jul!!! Hilsen juleelsker...
januar mamma Skrevet 13. november 2008 #5 Skrevet 13. november 2008 dette var en genial ide elsker julen og førjulsforbredelser... så koselig... dette vil jeg også lage til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå