Gå til innhold

Plutselig har han begynt å tisse på seg igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Minstemann er 3,5 nå og begynte å gå uten bleie i sommer. Det gikk relativt bra hele sommeren uten mye uhell, men nå har han plutselig begynt å tisse på seg opptil flere ganger om dagen. Jeg ser når han må tisse og han merker det selv for han begynner å hoppe og danse rundt i den tro at trangen letter noen minutter, eller så tisser han en skvett i buksa så det ikke kjennes så kritisk lenger og da "slipper" han jo å gå på do! I bhg har de begynt med klistremerkemetoden, men det funker bare delvis. Vi har testet ham for UVI, men alt er normalt. Jeg har ikke lyst å gnåle for mye om dette til ham i frykt for å få et enda større problem (faren skriker opp hver gang og viser sin skuffelse, noe jeg heller ikke helt liker). Det gikk så fint med førstemann at jeg faktisk ikke vet om dete er normalt? Skal vi slappe av og ta tiden til hjelp? Det er jo også litt synd, for jeg tror han blir flau f.eks. i barnehagen.

Skrevet

Datteren vår slutte med bleier i mai og var tørr hele sommeren.

Så begynte hun i barnehagen igjen i august. Det gikk helt fint, men så plutselig begynte hun å tisse på seg mye.

Vet ikke om det var rutinene i barnehagen som gjorde det eller at hun ikke var klar for det alikevell.

Hun ville selv slutte med bleie og nektet å ha den på. Skulle bare tisse do.

Oppi alt dette ble mange av de voksne i barnhagen syke og det måtte inn vikarer. Dermed skar alt seg og vi valgte å begynne med bleier igjen. Så egentlig er vi tilbake på "null".

For oss gjør dette ingen ting enda for hun har god tid.Selv om det var digg ås lippe å ha 2 bleie unger.

Men tror det er helt normalt å få tilbakefall.

Vår datter var akkurat fylt 2 år da hun sluttet så hun var nok ikke klar for det selv om hun var tørr i 3 mnd.

lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...