elsker☆deg☆gutten☆min Skrevet 12. november 2008 #1 Skrevet 12. november 2008 trondheim her, og er kjent for å være ganske så kalt på vinteren. finnes det noen kuldegrense for barna? eller tåler di det??? og kuldekrem, begynner man den ved en spesiell grad eller er det bare å bruke når man syns selv det er kalt ute?
MiaKristin Skrevet 12. november 2008 #2 Skrevet 12. november 2008 I barnhager får man ikke gå ut når det er kaldere enn -10.
elsker☆deg☆gutten☆min Skrevet 12. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. november 2008 men hva med babyer da?
MiaKristin Skrevet 12. november 2008 #4 Skrevet 12. november 2008 Er ikke sikker på det gitt. Men ta å hør med helsestasjon. Er jo litt sikrere.
Linda 1975 Skrevet 12. november 2008 #5 Skrevet 12. november 2008 vet inte vilken grad som gæller før babyer. men kulde kræm kan du anvænda vid minus grader. Men kom ihåg att anvænda en som inte innehåller vatten och smøra på det en god stund innan ni går ut. Den hjælper bæst nær den fått vara på ett tag. Det ær iallafall min erfaring från jobb i barnehage
aragon Skrevet 12. november 2008 #6 Skrevet 12. november 2008 Vi fikk iallefall beskjed på sykehuset at rundt -10 grader var grensen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå