Gå til innhold

Pampers? Nei takk...

En snupp - og en knert i magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe - det har garantert med passform å gjøre, men vi brukte Pampers nå på ferie (de hadde ikke noe annet i butikkene der), bruker egentlig Libero, og jenta vår bæsjet ut av bleien to ganger!! Alt bare rant ut, overalt. De få gangene det har skjedd på Libero har det lekket det vi har lagt henne i vannrett stilling på stellebordet, og kun opp mot ryggen. Pampers tisset hun dessuten igjennom - ikke forbi, men rett og slett igjennom så det var vått utenpå... Så her blir det fortsatt Libero :) Orker ikke styre med å prøve andre merker når vi faktisk har funnet et som funker!

Skrevet

Helt enig, det samme har skjedd her! SELVOM den kanskje er mykere og mer elastisk, så bruker vi Libero her i huset ;)

Skrevet

Ja det gjelder å finne den som sitter godt.

Her er det helt klart Pampers som funker best...

Skrevet

Har opplevd d samme; to ganger bæsje-lekkasje, og begge gangene m Pampers. Tilfeldig el ei, vet ikke..

Skrevet

He he,arti at det er så forskjellige erfaringer med forskjellige typer bleier. Hos oss er det kun Pampers som funker :-) Har aldri opplevd at det har kommet gjennom, eller utafor. Men det har vi opplevd med Libero og andre typer bleier... :-)

Skrevet

pampers til jenta vår, libero til gutten.. rart det der ja:o)

Skrevet

pampers 2 om dagen og libero 3 om natten her i huset :)

Skrevet

engangsbleir? nei takk...sier eg;) Orker ikke lekasjer det hele tatt, og ikke vil eg grise til miljoet heller:)

Skrevet

Vi hadde lekkasjer med alle typer bleier en periode, mens nå har vi ikke hatt uhell med noen på flere mndr. Bruker stort sett Pampers og er fornøyd! Så forresten en undersøkelse her om dagen der papirbleier og tøybleier kom likt ut ift miljøet - kan velge om man vil produsere søppel eller vaske maskiner dagen lang:-)

Skrevet

Hehe.. Dette opplevde jeg og. Hun badet i bæsj! :) Ikke alltid lett å være liten...

Skrevet

Har lekt på siden når han har hatt skikkelug bæsjebleie, men med han så holder ikke libero med han for han tisser seg ofte våt da. Kan skje med pampers også, men ikke så ofte som med libero, så jeg måtte bytte til libero jeg :)

Skrevet

maa bare rette paa denne;) De undersokelsene er gjort av engangsbleieprodusenter....uavhengige organisasjoner/miljoorganisasjoner viser at toybleier er mye mer miljovennlig. Faktisk hele 6 ganger saa miljovennlig, sier den nyeste undersokelsen.

Vi vasker like mye naa som naar vi brukte papirbleier.....3 maskiner i uka (ikke med toybleier alene, men tilsammen selvfolgelig). Synes ikke det er ille paa tre personer:)

Mange myter ute aa gaar ja;) saa det gjelder aa holde seg oppdatert paa alle undersokelser, ikke bare de man faar utdelt hos HS, for de er sponsa av Libero....

Skrevet

Hos oss er det Libero bleiene som lekker!

Pampers suger og suger, mens når Liberobleien er full, så er den full og da renner det utover.

Så her er det pampers for alle penga!

Skrevet

Her har det gått i pampers på dagen og libero på dagen, føler pampers blir våt utenpå om de blir for stor tissebleie, men helt grei på dagen.Men har brukt rema 1000 sine bleier nå, Landlord sitt. 56stk til 33kr. Var veldig tvilende til dem, men vet dere hva, huden til prinsen er helt tørr nå når jeg tar av tissebleien, og det har den ikke vært med verken libero eller pampers. Litt hardere bleier, men prinsen klager ikke. Men forsatt libero på natten.... Men mulig vi går overtil landlord der og, må vi se litt an.

Skrevet

Klar over at dette ikke er noen tøybleie-debatt, men må bare få si at jeg synes det er utrolig frekt av libero å komme med slikl feilinformasjon ang miljøet. Skjønner at de vil selge sine egne bleier og kanskje føler seg truet over den store tøybleietrenden, men slik markedsføring bør de holde seg for gode til.

God nok grunn til å boikotte libero, spør du meg...

Skrevet

ja, veldig tris...vet ikke om eg skal le eller graate naar eg er all feilinfoen om toybleier i disse bokene. Ikke alle et at de er sponset av Libero helle for de staar ikke mye tydelig oppgitt. En boer lete litt paa nettet for aa finne de riktige opplysningene og undersokelsene.....

Skrevet

Det er litt forskjellig ser jeg, hos oss er det Libero som lekker. Synes ikke den absorberer, alt blir bare liggende på overflaten og flyte og/eller renner ut her og der. Hadde en periode der det kom ut uansett hvilken bleie vi bruke, men nå har det roet seg litt. Men har fortsatt lekasjer flere ganger i uka. Særlig etter han begynte å bæsje bare en til to ganger for døgnet.

Skrevet

Lekasje? Jeg ahr aldri opplevd lekasje med noen bleier ever. Eneste som får lekasje er venninna mi som ikke klarer å legge på bleiene skikkelig med flippene ut. Jeg har to gutter og bruker alle typer bleier.

Skrevet

Jeg brukte libero til jenta mi, og var fornøyd med det. Prøvde pampers da men den ble fort tissa/bæsja ut og bruker nå pampers til gutten min, og det er jeg kjempefornøyd med og ikke fornøyd med libero....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...