Gå til innhold

Hjertelyd

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag fikk jeg høre hjertelyden!!

En helt vanvittig opplevelse!! Det gikk ordentlig opp for meg, at jeg faktisk har et barn i magen min :-) I morgen er jeg 12 uker, så nå er liksom det meste i orden føler jeg :-)

Skrevet

Så heldig du er!!! Jeg gleder meg sånn til å høre hjertelyden jeg også, jeg er nå 12+3. Jeg skal til jordmor neste uke og håper jeg får høre den da:-) Jeg også venter på den ene lille tingen som skal gjøre til at det går skikkelig opp for meg:-) Lykke til videre!

Skrevet

Du kan bare glede deg!!!

Jeg knakk sammen i gråt, det er det råeste jeg har opplevd!!!

Fikk tatt den opp, så jeg har den på mobilen. Så nå går jeg og hører på den støtt og stadig ;-)

Lykke til videre til deg også!!

Skrevet

Heldig du er! Jeg håper på å få høre hjertelyden på min jordmorkontroll om et par uker, da er jeg 15-16 uker, men kan jo hende han ligger litt for langt ned. men jeg håper- håper!

Fikk du vite hvor høy pulsen var? så du kan analysere litt om det er jente eller gutt?

Skrevet

Skjønner godt at du håper!!

Det var så deilig og få en bekreftelse på at alt er bra :-)

Ho sa noe om 140, fikk ikke helt med meg hva som var 140, var litt i min egen verden akkurat da :-) Men det er vel sikkert pulsen det da??

Skrevet

jeg er 15+3 dager, og jeg fikk høre hjertelyd i dag:) og bebin lå helt oppe ved navlen:) h*n hikket også i dag, og det var veldig gøy:)))

hihi<3 bebin min svømmer rundt inni meg<3

Skrevet

Jeg var også hos jordmoren i dag og fikk høre hjertelyden for første gang. En HEEEEEELT fantastisk, spesiell følelse!!! GLED DERE!! Det var ikke fritt for at der kom noen tårer da nei(c: Faktisk så gråt og lo jeg om en annen(c: Hehe - hormoner i sving sier jeg bare(c:

Det var først i dag at det skikkelig gikk opp for meg at der faktisk er et liv inni magen(c: Fosteret hadde en puls på 140 - samme som deg Scrufy - helt normalt(c: Utrolig deilig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...