Gå til innhold

Dere som er i uke 9...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere vært hos legen enda?

Er 2.gangs nå og folk syns jeg er treg.. Har fortsatt ikke vært hos legen for blodprøver, utfylling av helsekort eller en bekreftelse av svangerskap. Hehe..

Jaja, haster jo ikke..Iallefall ikke når man ikke må søke om fødeplass før seinest halvveis i svangerskapet :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er også 2.gangs, uke 10 nå. Skal til legen i uke 13 og jordmor et par uker etter det. Fødeplass har jeg søkt om allerede, men er kanskje avhengig av hvor man bor akkurat det. Tar det ganske med ro.

Skrevet

Godt å høre at det er fler som er "trege" ;) Får vel ringe legen og bestille time i morra.. Er ikke sikkert jeg får time på 1-2 uker.

Skrevet

Jeg er førstegangsfødende og skal til legen for første gang i morgen. Er da 9+3.

Skrevet

Hei. Jeg er i uke 9. idag og har helder ikke vært hos lege/jordmor. Er 2.gangs fødende. Jeg har valgt å ikke gå til lege men til jordmor, og det er helt greit ifølge jordmor. En trenger ikke gå til begge. Jeg tok kontakt med jodmor i uke 7. og fikk da time i uke.13. Trengte ikke time før dett ifølge henne. Jeg tar dette med ro.

Lykke til :)

Skrevet

jeg søkte om fødeplass i uke 6 og tok blodprøvene i dag (snart ni uker) legen sa mellom uke 10 og 12, men jeg var der for å få sykmelding pga kvalme så da sa hun at vi like gjerne kunne ta de med en gang :) Hun anbefalte å søke tidlig om fødeplass i oslo, men det kan jo være anderledes i resten av landet :)

Skrevet

Jeg bor heldigvis ikke i oslo, så slipper å tenke på fødeplass på en stund. Vet jeg får plass der jeg vil :P

Skrevet

Jeg er oxo 2.gangs.. å har enda ikke vært på svangerskapskontroll..

men har vært på ul 3 ganger igjennom legevakten på div omstendigheter!!

men jeg stresser ikke ang kontroller osv...

Skrevet

Heisann.

Jeg var på UL i uke 7 for å se om det var en eller to den inne da vi har fått til dette barnet med prøverør.

Var "heldigvis" bare en der inni.

Forenkler ting litt, men alt er velkomment :-)

Går hos en spesial gynekolog.

Fikk da tilbud om å gå på svangerskapskontroller hos dem.

Skal tilbake i måren med urinprøve og ta blodprøver og fylle ut litt skjemaer og sånt. Og så se den lille spiren der inni da :-)

Da er eg 9 uker på vei.

Jordmor er døra bortenfor, så da blir det kombinert mellom de to.

Veldig greit at de ordner det sånn seg i mellom.

Spent på kor ofte eg skal gå på kontroller i og med at eg får UL med to ukers mellomrom på hennes iniativ.

Skrevet

Er også i uke 9 nå :-)

Var hos legen dagen etter jeg hadde tatt graviditetstest, for noe annet da, og sa fra da at jeg var blitt gravid. Fikk da time til 10 des, da er jeg 13 uker på vei.. Synes det er litt seint, men...

Skrevet

Jeg venter nummer 3 og var på kontroll i uke 7, men jeg fikk vite det så tidlig, orket ikke å vente lenger:)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...