trallatausa Skrevet 12. november 2008 #1 Skrevet 12. november 2008 Er 4+3 nå og det florerer på haken.. Ser helt grusomt ut. Hvor lenge pleier dette å vere et problem? =(
krysserfingrene:) Skrevet 12. november 2008 #2 Skrevet 12. november 2008 Lurer på det samme. Har nesten aldri hatt en eneste kvise og nå har jeg mange på skuldrene..... Jeg er 8+6
Gjest Skrevet 12. november 2008 #3 Skrevet 12. november 2008 jeg også, hadde tre byller rett før jeg testet posetivt, de er nå borte, men nå kommer de som perler på en snor,,, drikk masse vann og rens huden godt tror jeg er veldig lurt.
CaMeLiA ♥ er mamma til to ♥ Skrevet 12. november 2008 #4 Skrevet 12. november 2008 md formulations har hjulpet meg mye. bruker rens, skrubb og serum. i tilegg bruker jeg ¨dag og natt krem + masker fra decleor. dette er ganske dyre produkter men er deffinitivt verd hver krone.det er kun naturlige ingredienser i, og ingenting som tetter porene. kan også kjøpes mye billigere på nett. hvis du bruker founation daglig ville jeg byttet til mineral sminke (ikke isadora eller loreal og slikt, det er ikke 100% mineraler. men id er bra, og body shop sin skal også være helt ren. jeg kjøper en på nettet som er kjempe bra og billig fra everyday minerals. denne selges ikke i norge dessverre. dette funker i hvertfall veldig bra for meg.
Icerus Skrevet 12. november 2008 #5 Skrevet 12. november 2008 jeg fikk anbefalt mary kay acne controll. Så jeg skal bestille det på neste runde.. Vet ikke om det er bra enda, men det er verdt et forsøk:)
trallatausa Skrevet 12. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 12. november 2008 Tusen takk alle sammen.. jeg har pcos så kviser er inget nytt problem men har aldri, ikke engang i tenårene hatt sååå mye som nå.. Jeg har tenkt å prøve id makeup lenge så det skal jeg gjøre nå. Rens og vann er jeg god på..=) jeg har prøvt litt ren aloe vera rett fra planten på, det lindrer litt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå