vi blir 5, 25 sept :) <3 Skrevet 12. november 2008 #1 Skrevet 12. november 2008 hun vill ikke ligge der..gråter gråter gråter..vil bare kose pupp å være i hendene.. er helt på gråten her..hun er straks 8mnder..jeg er utslitt...trenger råd...
firkløver`n Skrevet 12. november 2008 #2 Skrevet 12. november 2008 huff jeg har ikke akkurat noen andre konkrete råd å gi egentlig. vi hadde samme problem med gutten vår da han var nesten 8 mnd og jeg kontaktet til slutt Naphaug og fikk råd fra henne. de hjalp men det er så lenge siden at jeg husker ikke akkurat helt hva hun sa. de to som jeg fikk etter han har jeg bare begynt med en fast legge rutine fra de kom til, og ikke hatt noe problem med de. men jeg tror mange sliter med første mann og barnet kanskje merker stress symptonene pga dere voksne er slitne og forutser hvordan kvelden blir og det stresser henne og hun blir utrygg. hvis ikke helsestasjonen hjelper så søk på nett etter informasjon om søvn og ta kontakt med de dere føler kanskje er mer i deres infallsvinkel. jeg leste om kari i mamma eller foreldre og barn og jeg ringte henne straks, traff henne på tlf på ferie i spania, men fikk en samtale og råd som vi fulgte etter hun hadde spurt ende spørsmål. gikk veldig greit for oss og gutten vår. han er nå 4 år og veldig trygg i innsoving og med andre rutiner. men det er forskjell fra barn til barn så det lønner seg å la de profesjonelle få gjøre en vurdering av barnet ditt først.. håper dere får løst dette. og kanskje hvis mulig at dere lar noen passe barnet deres litt slik at dere kan sove dere inn noen ganger, da er ofte tålmodigheten noe annet og dere voksne skaper litt mer ro og harmoni.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå