Gå til innhold

Roper på Ivf-mammer!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lenge siden jeg har sett noe til dere, hvordan går det med den lille i magen? hvor langt er dere på vei nå??

stor klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, alle sammen :)

Så koselig "å bli ropt på" :) Har ikke vært så utrolig mye her inne i det siste, men har fått med meg det meste.

Det går fint med meg og min voksende kone, og har passert uke 25, så tida går, og det fort!! Kona er i god form, men er blitt 50% sykemeldt da hun har en fysisk tung jobb (linjeleder på isfabrikk). Om 2 uker har vi bestilt oss 3d ultralyd i Tønsberg og gleder oss til det :)

Ellers har jeg fått med meg de flere uheldige hendelsene dine, lillebie.. Du skal virkelig være uheldig mht å faktisk få gjennomført et forsøk. Først så til de grader overstimulert, så understimulert, og nå med pustevansker.. Huff og huff. Jeg er derimot overbevist om at du kommer til å bli lett gravid når du først får forsøkt! Kanskje til og med om en ukes tid...? Spennende er det :) Flott at du står på og ikke gir opp. Du SKAL bli gravid!!

Hold oss oppdatert hvordan det går med deg videre på kontroller og i Danmark. Kjenner jeg er kjempespent på deres vegne :)

Klem fra

IVF-mammaer

Skrevet

Så fint å høre det er bra med deg og din voksende kone :o) tenk, 25 uker allerede, det er jo helt fantastisk :o) blir spennende med 3d ultralyd da.

ja det har vært endel nedturer, men satser på en realt opptur om noen uker, som veier opp for alt strevet :o)

skal holde dere oppdatert jeg :o)

stor klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...