lilleminni Skrevet 12. november 2008 #1 Skrevet 12. november 2008 Etter at flere (les alle) av mine venninner med barn har anbefalt meg reima som vinterdress så har jeg nå kjøpt den.... Den er sikker god å bra å alt det der, men har jeg blitt lurt på prisen, eller koster den virkelig 1099,-??? sitter her å er litt sjokka... den er STOR, så kanskje kan hun ha den neste vinter å da....
Anonym bruker Skrevet 12. november 2008 #2 Skrevet 12. november 2008 sikkert bra den, men jeg er suuperfornøyd med dressen fra europris kr 399,- kan med god samvittighet kjøpe ny neste år. Den kom ut like godt i testen bortsettfra slitasje. Men poden skal ha ny neste vinter, så slitt den kan bare bli.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2008 #3 Skrevet 12. november 2008 HVILKEN reimadress har du kjøpt da? Vesla sin Reimatec i str 92, babymodellen kostet "bare" 899 den. Men Reima er kjempebra da. Har hatt det hele tiden til storesøster, så vesla kan arve. Storesøster hadde jo seff ikke dress i 92:-( Hadde i 86 og i 98 hun. Lillesøster bruker 86 dressen nå, men ser den kan bli knapp utpå nyåret, derfor får hun 92 dress til jul:-)
*Rutletutt* Skrevet 12. november 2008 #4 Skrevet 12. november 2008 Hun har den sikkert nest vinter også;o) Jeg kjøpte Reimatec til Tobias da han begynte i bhg da han var 1 år - strl 80 - den hadde han i to sesonger - dressen ser nesten ubrukt ut og er like fin for Milla å bruke:o) Kjempekvalitet og lett og god å bevege seg i for de små. Syns ikke prisen er så ille siden den blir brukt så mye. Han har ny dress nå, som ble kjøpt i fjor, og den blir brukt i vinter også - og så til Milla når hun blir så stor:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå