Gå til innhold

Uæhh..!! Reima er DYRT!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter at flere (les alle) av mine venninner med barn har anbefalt meg reima som vinterdress så har jeg nå kjøpt den.... Den er sikker god å bra å alt det der, men har jeg blitt lurt på prisen, eller koster den virkelig 1099,-??? sitter her å er litt sjokka... den er STOR, så kanskje kan hun ha den neste vinter å da....

Skrevet

sikkert bra den, men jeg er suuperfornøyd med dressen fra europris kr 399,- kan med god samvittighet kjøpe ny neste år. Den kom ut like godt i testen bortsettfra slitasje. Men poden skal ha ny neste vinter, så slitt den kan bare bli.

Skrevet

HVILKEN reimadress har du kjøpt da?

Vesla sin Reimatec i str 92, babymodellen kostet "bare" 899 den. Men Reima er kjempebra da. Har hatt det hele tiden til storesøster, så vesla kan arve.

Storesøster hadde jo seff ikke dress i 92:-( Hadde i 86 og i 98 hun. Lillesøster bruker 86 dressen nå, men ser den kan bli knapp utpå nyåret, derfor får hun 92 dress til jul:-)

Skrevet

Hun har den sikkert nest vinter også;o) Jeg kjøpte Reimatec til Tobias da han begynte i bhg da han var 1 år - strl 80 - den hadde han i to sesonger - dressen ser nesten ubrukt ut og er like fin for Milla å bruke:o) Kjempekvalitet og lett og god å bevege seg i for de små. Syns ikke prisen er så ille siden den blir brukt så mye. Han har ny dress nå, som ble kjøpt i fjor, og den blir brukt i vinter også - og så til Milla når hun blir så stor:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...