Icare Skrevet 12. november 2008 #1 Skrevet 12. november 2008 Knall positiv test på rugedag 14! Jippi!! Vi er på andre frys, ICSI. Men så blir jeg bekymret.. hadde en kjemisk tidligere i år og er så redd for at dette skal være likt.. Jeg får slike hetetokter innimellom, og de er akkurat like som dagen før jeg får mens når vi ikke prøverører. Får disse hetetoktene og da vet jeg at mensen komemr dagen etter. Har aldri vært gravid før, så lurer på om det er normalt å få slike mini-hetetokter? Eller har jeg grunn til å være bekymret... huff....
MK73 Skrevet 12. november 2008 #2 Skrevet 12. november 2008 Gratulerer så mye! Fantastisk, ikke sant? Det er helt normalt at de vanlige menssymptomene også dukker opp når du er gravid. Den uka jeg fikk positiv test hadde jeg menssmerter akkurat som om jeg skulle ha hatt mensen, bare litt svakere - og uten blødning :-) Så du er nok gravid!! Nyt det.
Mikkemafian Skrevet 12. november 2008 #3 Skrevet 12. november 2008 Gratulerer sååå mye!! Kos deg med graviditeten, den er vel fortjent:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå