Gå til innhold

Når begynner det å bli litt lettere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en utrolig krevende og aktiv liten gutt på 14 mnd.

Han har ikke enda sovet rundt. vi er oppe flere ganger om natta og mange netter holder han det gående i flere timer.

Men det verste er at han hater bil, vogn andre folk osv. hehe.. skikkelig trassgutt tror jeg. har to barn fra før , de var snille som lam så dette ble en veldig omveltning.

Han plukker i alt!! det er ikke en ting som får stå i fred. Har prøvd å fjerne det meste men slik som tv som han elsker å trykke av og på hele tiden vil jeg ikke fjerne, :) husker ikke når den plukkeperioden gikk over jeg.. men det er ihvertfall utrolig stress, og han bryr seg ikke om jeg "kjefter" . bare ser dumt på meg og med en gang jeg snur ryggen til er det på an igjen .

Vi bor slik at vi har trapp ned,, stue oppe og alt det andre nede, og alt hiver han ned, leker flagrer ned dagen lang.

synes det er kjedelig å gå gå si "nei ikke det" hele dagen og gleder meg til dette er over.

håper noen har noen oppmuntrende ord om at dette snart går over :)

Og så må jeg jo få si at jeg elsker den lille rampegutten min over alt på jord da, er bare utrolig slimtsomt nå.

Skrevet

Høres helt likt ut som i vår verden. Bortsett fra at vår ikke er så helt ekstremt plukkete, bare ganske ekstremt (tven får feks stå noenlunde i fred). Men til gjengjeld ekstremt mammadalt, henger på meg hele tiden, leker aldri uten meg... Hater å sitte stille i bil, vogn, sykkelsete eller hva det måtte være. Sover ikke rundt, kan holde på lenge om natta. Så du er ikke alene!

MEN: hun er 16 mnd nå og vi synes det begynner å bli bedre. Hun er mer mobil og stødigere til å gå - tror det hjelper litt. Og så kan hun gjøre seg bedre forstått, selv om hun ikke snakker så mye. Og så har hun begynt å interessere seg for "roligere" ting, som bøker, tegning, byggeklosser osv.

Hold ut, det er veldig slitsomt med sånne barn, men kanskje desto morsommere etter hvert? Jeg vet ikke. Jenta vår er iallfall veldig morsom å ha med seg ut, for hun sjarmerer og flørter med alle. Du har iallfall hatt 2 rolige før. Dette er vår første og vi risikerer jo å få flere slike...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...