Anonym bruker Skrevet 12. november 2008 #1 Skrevet 12. november 2008 Bruker dere andre det,eller er jeg sær.-???
bente69;) Skrevet 12. november 2008 #2 Skrevet 12. november 2008 Har ikke brukt oppsamler på hvertfall 2,5 år, snuppa er 4,5 år. Hvorfor mener du at du er sær som bruker smekke? Mener du det hører babyer til?
Gjest Skrevet 12. november 2008 #3 Skrevet 12. november 2008 Her har vi ikke brukt smekke siden hun var 1 iallefall. Syns kanskje det er litt sært ja..
Mariamin Skrevet 13. november 2008 #4 Skrevet 13. november 2008 Synes ikke du er sær i det hele tatt, jeg. Vi brukte vel smekke til storebror til han var rundt 3 år vi også. Men det var bare til middag. Han sølte endel, og feks tomatbaserte matvarer er jo nesten umulig å vaske vekk.
annie-77 Skrevet 16. november 2008 #5 Skrevet 16. november 2008 Hei. Eldste her bruker ofte smekke med oppsamler, ho er 3,5 år. Hun er vimsete og derfor havner maten fort alle veier ellers. Siden minsten bruker smekke ved hvert måltid faller det naturlig for ho eldste også.
moota m storebror&lillebror Skrevet 17. november 2008 #6 Skrevet 17. november 2008 Storesøster er 3 1/2 år og hun har smikke på når vi er i selskap og har fine klær på. Finklærne er gjerne llitt dyrere enn vanlige klær og det er dumt å måtte kaste dem pga en flekk etter maten. Hun hadde også smikke på ved noen måltider til hun var 2 1/2 - 3 år. Jeg synes ikke du er sær.
Mammaen til Oscar Skrevet 18. november 2008 #7 Skrevet 18. november 2008 Neida, du er ikke sær. Her hvor vi bor i Italia er det vanlig med smekke frem til skolestart. Men her er det jo krise med en flekk på klærne også, da.... Da vi startet i barnehagen i høst, måtte vi ha med 2 smekker, og alle bruker det under måltidet. Gutten min er snart 4. Og han syntest det var litt rart og begynne med smekke igjen, men ... Trur vi sluttet når han sluttet å gulpe i ett-årsalderen. Ikke det at han ikke har griset etter det altså.. Gjør det som du synes er best, du, så går det nok bra!
Anonym bruker Skrevet 20. november 2008 #8 Skrevet 20. november 2008 Prøvde smekke som helt liten da vi begynte med grøt, men forstod aldri vitsen jeg.. barna griser jo på bukser og armer og alt så skulle jeg hatt noe så hadde jeg måtte brukt hel dress... Så vi bytter heller klær om det blir for ille vi.. Men om du er sær? nei syns ikke det.. føler du at det er noe poeng med den er det vel ikke noe galt?
nepomuk Skrevet 22. november 2008 #9 Skrevet 22. november 2008 Synes ikke du er sær Har ei jente på 3,5 år og hun bruker fortsatt smekke av og til. Særlig når vi spiser mat som kan lage vanskelige flekker. Og når hun spiser suppe bruker vi sånn med oppsamler... Men til brødmat o.l bruker vi det ikke, da.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2008 #10 Skrevet 25. november 2008 Bruker smekke ved middag, hvis det er sausemat o.l Også når hun spiser grøt...3.5 år :-)
Raych Skrevet 25. november 2008 #11 Skrevet 25. november 2008 Nei, har egentlig ikke brukt smekke siden jentene var rundt halvåret. Det hender seg hvis det er spesielt grisete mat, men stort sett nei. Begge har spist mest mulig selv etter at de passerte året, men det går greit det:) Hjelper dem litt til å begynne med så lærer de det ganske raskt. Jeg hadde aldri kommet til å brukt smekke på en 3 åring, tror nesten 4 åringen min ville ha synes at vi hadde behandlet hennes om en baby da...
Anonym bruker Skrevet 26. november 2008 #12 Skrevet 26. november 2008 Har ikke tenkt det slik engang. Jenta vår bruker smekke innimellom, som når hun spiser grøt eller frokostblanding. Mest fordi hun er svært pertentlig og insisterer på å bytte med en gang dersom hun søler på seg
Lille Lu Skrevet 27. november 2008 #13 Skrevet 27. november 2008 Vi bruker også smekke. Ikke hele tiden - men når hun spiser yoghurt har hun sånn med oppsamler. Og ellers hvis det er mat hun lett søler eller vanskelig å få bort.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 2. desember 2008 #14 Skrevet 2. desember 2008 Vi bruker smekke til lillemor som er 3 år. Synes det er mye greiere enn å skifte klær hver gang hun har spist.
happygrl 23 - liten prinsesse Skrevet 4. desember 2008 #15 Skrevet 4. desember 2008 Jeg synes heller ikke du er sær. Jenta mi er 3 år og bruker enda smekke under noen middagsmåltider. Jeg velger å bruke det på henne når vi spiser mat som setter flekker fordi jeg vil spare klærne hennes. Når hun slutter å søle, så slutter jeg å ta på henne smekken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå