Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå idag har denne kvalmen vært alle værst! jeg klarer ikke å holde på noenting! Absolutt alt kommer opp....hva skal jeg gjøre? Jeg vil helst unngå å legges inn...jeg har noen ingefær rot kapsler jeg ikke har prøvd enda fordi alle sier d er så farlig for fosteret....men ikke noe annet har hjulpet så hvorfor skal det hjelpe tenker nå jeg=( Har ringt til legevakta å spurt om hva jeg skal se etter m et hvor lagt e kan gåt il jeg bare må legges inn...de sa jeg ikke kunne vært uttørket så da var det ikke så ille.menjeg har ALDRI vart dehydrert før så jeg vet ikke....jeg har ekstremt tørre lepper. . er d et tegn på at jeg kanskje er dehydrert?

Noen med noen synspunkter hær?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, dette høyrest skikkeleg fælt ut. Syns skikkeleg synd om deg! Eg er 10+1 i dag og slit med tørre lepper sjøl. Veit ikkje kvifor, men det kan jo vera væskemangel..... har ikkje tenkt på det.

Forstår godt at du ikkje vil leggjast inn, men eg veit ikkje kva råd eg vil gje. Kanskje eg hadde ringt og snakka med fastlegen min i morgon. Han/ho kjenner deg betre enn kva dei gjer på legevakta.....

Du må uansett ha så mykje lukke til, og håper spyinga gjer seg snart!

God klem :)

Skrevet

du bør levere en urinprøve hos legen, og sjekke om du har for mye ketoner. Dette er et tegn på uttørking og at du og babyen sulter.

Skrevet

dersom du bare har kastet opp i dag er det tvilsomt at du har mye ketoner. Men kontakt uansett legekontoret i morgen og be om råd. De vil følge deg opp over tid. Lykke til:)

Skrevet

Jeg har gjort dette og d var derfor legen sa at d ikke var noen fare....det er mest dette med at jeg holder på å bli gal av å konstant spise-spy-drikke-spy-spise-spy..men noen dager kan d ta to timer etter et måltid før jeg kaster dette opp...og da mente kegen at kroppen hadde tatt det den trenger for lenge siden...det er vel mest d at jeg vil slutte å spy og ha et liv igjen...jeg ligger jo bare rett ut og kaver:-P

Skrevet

Altså..jeg vet hva jeg har.og jeg har kasta opp hver dag flere ganger for dagen og natta i over en mnd nå....men d er ca to uker siden jeg sjekka dette med ketoner...skal man gjøre d ofte da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...