Gå til innhold

kristin eller leah isabella??

Anbefalte innlegg

vi venter en prinsesse og vurderer kristin eller leah-isabella.. hvilket synes dere er finest??

jeg liker kristin godt selv om venninnene mine sier det er litt gammeldags... pappaen vil ha Leah-Isabella, men jeg synes det erlitt harry i forhold til kristin, som er klassisk??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139093729-kristin-eller-leah-isabella/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

tusen takk for mange svar. jeg synes ikke leah isabella er kustygt, men jeg liker det bare ikke så godt, likner litt på leah isadora også, ja. men pappaen har så utrolig lyst på Leah Isabella, men jeg vil bare ha kristin, synes det er tusen ganger finere og klassisk som mange nevner.

jeg synes ikke leah kristin er så fint.

vi liker:

leah isabella (han)

kristin (jeg) :-)

men om jeg nekter å kalle den fine babyjenta vår for leah kan ikke han tvinge meg??? =( han er så klar for at datteren skal hete leah isabella..

Jeg synes Kristin er finest.

Han kan jo selvfølgelig ikke tvinge deg, men du kan jo ikke tvinge ham heller da. Hva med å glemme begge navnene og finne på et helt nytt et, så får ingen "viljen" sin på en måte. Finnes jo utrolig mange fine jentenavn da.

Lykke til :-)

Kristin er et flott navn, og spesielt hvis hun blir oppkalt etter noen. Leah er også et nydelig navn, men er ikke så glad i disse lange dobbeltnavnene.

Fikk et tips da jeg selv gikk gravid: Vent til etter fødselen med å velge navn, pappaen har da sett hva du har gått igjennom og blir dermed veldig spak og medgjørlig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...