Anonym bruker Skrevet 12. november 2008 #1 Skrevet 12. november 2008 Jeg var å leita litt på finn.no, og siden vi har trang økonomi, og ikke vil bruke for mye penger på vogn,så virka denne grei. Den var veldig fin, og så lite brukt ut, til 1000 kr. Noen som har erfaring med denne? Er det en bra vogn? Blir veldig glad for tilbakemeldinger,siden dette er første gang jeg skal kjøpe vogn, og vet veldig lite om hva som er bra og ikke bra.Eneste jeg er sikker på er at jeg vil ha en kombivogn,og den må ikke være dyr.
tvkrus Skrevet 12. november 2008 #2 Skrevet 12. november 2008 Jeg har en 2005 mod og er veldig fornøyt gutten er snart 6mnd og bruker bagen ennå har god plass.Bagen er lun og fin god å trille , lett å få takki deler , kan vaske trekket i bagen og madrassen. men den er litt tung ,men ta deg en tur i en baby utstyr buttik å se på de er ikke stor forsljell på de modellene
Bente1977 Skrevet 12. november 2008 #3 Skrevet 12. november 2008 Hei! Jeg har simo kombivogn, er veldig fornøyd med den. Stødig, god å trille og stor bag. Eneste ulempen med vogna er at den er stor og tung å ha inn og ut av bilen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå