*Mysillen* Skrevet 12. november 2008 #1 Skrevet 12. november 2008 begynte på min 4 enkel kur i dag... andre som ligger noge lunde likt?
*Babyønske* Skrevet 12. november 2008 #2 Skrevet 12. november 2008 Hei hei ) jeg er også på min 4 pergo kur... Dette er en enkel kur men de tre andre gangene har de vært dobbel... Jeg skal ta den siste tab. i morra... Hvilken pp er du i??? Jeg venter på svar på sædprøven til min kjære *skummelt* Klarer jo nesten ikke tenke på annet!! Klem fra meg
*Mysillen* Skrevet 12. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. november 2008 hadde enkel på de andre å jeg.. pp ja...tror det er 45? ikke helt sikker. lenge siden han tok prøven da? skal ikke ta så lang tid... husker vi måtte vente 10 dager..men det var i juletiden..så var jo noen helligdager der...hehe.. håper alt er som det skal hvertfall
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 20. november 2008 #4 Skrevet 20. november 2008 Hei. Hadde virkelig håpet at du hadde kommet deg videre til både 1. og 2. tri jeg nå. *truer eggstokkene dine til å slippe masse fine egg til deg og mannen* Har du kommet noe videre i utredning osv? Håper dere er i boks snart. Masse klemmer fra
*Mysillen* Skrevet 20. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. november 2008 hei snupp. har nok ikke kommet meg videre nei. utredning ja...hva skal en si...venter på lap...blir vel til sommeren...fy søren det er sånn ventetid her... *irritert* sendte mail til hausken i dag...la ut om hele opplegget. han tror jeg har pcos....hehe...så får vel vente et halvår til før jeg evt får vite noe sikkert...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå