Gå til innhold

Novemberklubben... Hvordan har det gått siste uka??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her har det gått bra. Skal måle meg i morgen.Trent mye og gått lange turer hver dag. Skeia litt ut i helga:) Men kom sterk tilbake:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

spiser sundt, koser meg md en sjokoladebit og to fredag og lørdag(før spiste jeg hele plata, gjerne 5 også=P ) drikker mye vann. trimmer rompe og lår hjemme på gulvet, men ikke no mer enn ....ska kjøpe ny vogn så får vi hardkjøre med trilleturer her også å få enda mer gang;)

gleder meg også t begynne md sjikkeli trening av mage!! men må vente litt over 2 uker til der..

har nå gått ned 14,5 kg totalt sidn fødslen, går sent men sikkert. føler d vises mer på kroppen enn vekta da..

Skrevet

Det har gaatt skrekkelig daarlig. Hehe. Hadde ikke ventet annet heller denne uka, er paa ferie i Spania. Blitt mye vin, sjokolade og middager. Kjenner meg feit og ekkel naa jeg. Huff. Begynner ordentlig naar jeg kommer hjem jeg, da er det harde bud...

Skrevet

D er helt riktig å kose seg når man er på ferie=D

gud jeg skulle ønske jeg var i spania å spiste deilige kveldsmiddager og masse masse is på stranda:D

har dem god sjokolade i spania?

aldri kjøpt sjokkis i "syden" jeg=P men dem har et forbanna godt sjokoladepålegg!!

Skrevet

Hei jenter!

Blir med her jeg :) Fødte en gutt for 4 uker siden, men hadde egentlig termin den 6 november. Blir 30 år i morgen faktisk- så sitter nå i mine siste timer som 20-åring.

Er tobarnsmor. Første svangerskap gikk jeg opp fra 56 til 72 kg- og var raskt tilbake i form, med flat mage (gikk 2 mnd). det skal sies at jeg trente enormt både før, i og etter svangerskapet.

Nå under det siste svangerskapet gikk jeg opp fra 54,5 til 67 kg- veier nå i dag 57 så har ikke så mye igjen- men klart kroppen er slapp- magen er forsatt litt vampete med en bitteliten bul. Har ikke begynt å trene ennå- men vurderer å komme i gang neste uke en gang (5 uker siden fødsel). Håper jeg kommer like raskt tilbake denne gangen som sist- men situasjonen er jo annerledes- Jeg er noen år eldre, har blitt veldig glad i sjokolade etter svangerskapet- prøver å holde meg til mørk sjokolade og begrense inntaket- men det er ikke lett. Viljen min har blitt borte. Ellers drikker jeg mye vann og prøver å spise sunt.

Det viktigste målet mitt nå fremover er å kutte sjokkis og stramme opp kropp raskest mulig slik at jeg er tilbake i de skinny buksene mine c",)

Stå på jenter og husk at vi må nye tiden fremover også. De små blir store så altfor fort.

Skrevet

Jeg begynte vel ikke ordentlig før på lørdagen jeg,men har gått fint så langt! Ble litt ekstra kos i helgen,men det har jeg gitt meg selv lov til! :)

Har gått ned 1kg siste uken,så håper det fortsetter slik! Gikk jo ikke ned noooe på fire uker,men håper d er i ferd med å snu!

Også meldte jeg meg inn på sats i går,og skal på veiledningstime på tirsdag med personlig trener som skal ta en gjennomgang med meg ang treningsformer mm. Gleeeeder meg t komme skikkelig i gang og stramme meg opp litt! :D

Stå på jenter!! (dette klarer vi) ;)

Skrevet

Du kommer til å være tilbake i de skinny buksene innen jul! Jeg var 35 da jeg fødte, men magen var like flat etter to måneder så ikke tenk på alderen.

Skrevet

Her går det veldig bra. Har trent 3 ganger denne uka. På lørdag var det null godteri. Kjøpte kylling kebab uten dressing, og lot være å spise brødet. To knekkebrød til frokost hver dag. Med magert pålegg. Pulver som mellommåltid og kveldsmåltid og ellers vann, vann, vann. Alle middager er sunne. Ingen utskeielse enda. Hurra. Både min bror, datter og samboer sa de ser forskjell på meg:)

Skrevet

ohhhh høres bra ut. Har skeia litt mer ut i helga jeg.. Tok jo denna baileysen og :D:D men har lov når det er helg. Godis spiser jeg ikke så :)

I kveld skal det måles:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...