Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 12. november 2008 #1 Skrevet 12. november 2008 Ser jo at prisene varierer en del fra butikk til butikk, fikk helt sjokk da jeg så at en pakke libero newborn kosta 39 kr på RIMI mot 13 kr på REMA f.eks! Pluss at d er jo disse ulike bleie-avtalene om hver 4.pakke gratis osv.. Noen som vet hvor d i lengden blir billigst å kjøpe bleiene?
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 12. november 2008 #2 Skrevet 12. november 2008 pampers sier de er billigst i de store eskene på rema. men vi bruker libero og kjøper på på coop, medlemmer får 10 kroner minus på alle pakker bleier. også coops egne merker...
Gjest mphs Skrevet 12. november 2008 #3 Skrevet 12. november 2008 Jeg betalte 9.90 for de første bleiene og 13.9 for bleie nr.2 på coop med coop rabatt. Når jeg nå er fri for bleiene jeg kjøpte før Lidl la ned(likte/liker veldig godt de bleiene) har jeg tenkt å kjøpe panpers på Rema. Der får du bleie nr. 4( fra 7 kg) til 65 kr for 88 bleier.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 12. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. november 2008 takk for svar, jenter! Så Pampers er altså billigst på Rema, gjelder d alle pampers-bleiene, eller bare de nr 4..? Men hadde egentlig tenkt å gå for Libero-bleier da.. ser på reklamen ved siden av her at kiwi har hver 4. libero-pakke gratis, kanskje d blir billigst..?
Trultemora er presseklar!! Skrevet 12. november 2008 #5 Skrevet 12. november 2008 Pampers Baby-dry på Rema!!! flere str! 88 bleier for 65 kr! Billig!!! Mye bedre den enn Libero synes jeg!!
Gjest mphs Skrevet 12. november 2008 #6 Skrevet 12. november 2008 Om det er billigere på Kiwi enn andre butikker vet jeg ikke. Hva koster det for en pakke? Gange den med 3 og dele på 4 så får du prisen for en pakke. En pakke koster 36 kr på coop(mener jeg det var).
Gjest Skrevet 12. november 2008 #7 Skrevet 12. november 2008 Jeg jobber på Kiwi(er nå seff ute i permisjon). Libero,Pampers og First Price bleier blir solgt der. Libero str.2-4 kilo og 3-6 kilo er billig å ligger på mellom 15 kroner og 25 kroner. Kun de små størrelsene som er billig. Når du skal ha 5-8 kilos bleier er prisen oppe i 40 eller 50 kroner for 1 pakke. Men det lønner seg uansett å kjøpe på Kiwi om du bruker bleiekort som du spørr etter i kassa. Der får du hver 4 pakke gratis(det vil si at du sparer deg 50 kroner). Jeg kan anbefale First Price sine bleier, de er samme som Libero bare i annen pakning(helt samme bleie). Bleiepakken er SVÆR å inneholder sikkert godt over 50 bleier å er på pris 30 kroner eller noe? Husker ikke helt i farta! Coop har medlemskort der du får 10 kroner rabatt for hver bleiepakke, Rema er 10 kroner billigere enn alle andre butikker. Meny har medlemskort TRUMF som gir deg en viss prosent ned på alle typer barneting. Joker,Spar og Ultra har også Trumf. Men etter egen erfaring så bruker jeg Kiwi og Coop pga bleiekort og Coop-kort.
CB-BabyBoy Skrevet 12. november 2008 #8 Skrevet 12. november 2008 Jeg har sett på både rema, rimi og meny at newborn pampers og libero koster 20 kr per pakke. Pakkene på Rema er slik at det er 2 pakker i en eske, men disse pakkene er mindre enn pakkene på Rimi. Tror det er 40 ++ i rimi sine og 30++ i rema sine. Derfor er jeg litt usikker på hva som vil lønne seg i lengden. Vi har forsøkt First Price bleiene, men var supermisfornøyd. Gav bort omtrent hele pakka; klumpete, de lakk og lillegutt var synlig misfornøyd. Dog hver sin smak Forresten så jeg at Smart Club har ofte tilbud; det er vel 119 kr for en maxi eske, bortimot 100 bleier tror jeg. Spar, Meny og Ultra er blant de dyreste på bleier her
Mamman til 2 Skrevet 12. november 2008 #9 Skrevet 12. november 2008 Hva med bleieavtalen på rimi? Blir ikke det billigere enn rema for pampers?
Edelweis Skrevet 12. november 2008 #10 Skrevet 12. november 2008 de trusebleiene fra first price er langt fra det samme som libero. de er harde og stive, og barnet klarer jo nesten ikke å bevege seg i dem. vet ikke hvordan det er med teipbleiene da men, trusebleiene av first price er bare dritt affal. coop sine bleier med bleierabatt på -10 kr er billigst. og de er svanemerket.
blomstre Skrevet 12. november 2008 #11 Skrevet 12. november 2008 DinSide har sammenlignet for libero og pampers : http://www.dinside.no/okonomi/pristest/hvem+vinner+bleiekrigen/art529787.html
2barnsmamma og hestemamma Skrevet 13. november 2008 #12 Skrevet 13. november 2008 Jeg ser alltid på hyllelappen jeg, der står det hvor mye bleiene koster pr stk.sånn som jeg har regnet det ut så er de eskene med pampers på rema billigere enn bleieavtalen, men dette hvis du bruker pampers da...
mastermind Skrevet 13. november 2008 #13 Skrevet 13. november 2008 Obs sine MEGApakker er billigere enn Rema sine JUMBOpakker. Husker ikke stkpris, men har regnet på det.
Mom2boys Skrevet 13. november 2008 #14 Skrevet 13. november 2008 har begynnt å kjøpe rema sine bleier, tror de heter lanlord. funker helt fint. bruker nå den som er fra 7-11 kg, i en pakke er det 56 stk. prisen pr. bleie er 0,60 kr. synes dette er veldig billig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå