Gå til innhold

Vesla1980

lisasmurf med 2 herlige små

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hadde det vært så vel så. Neida jeg sitter her og venter. Var på ultralyd i går for nok en gang å sjekke tilveksten. Hun kunne ikke gi meg noe godt svar på når tulla kommer, men hun sa at når de flytter terminen mer enn 14 dager som de gjorde med meg er de usikre på terminen. Flere tror jeg føder før tida, mens mannen min sier jeg ikke må høre for mye på det for da blir jeg bare utålmodig. Opprinnelig termin er 16. nov, men jeg prøver så godt jeg kan å forholde meg til 1. desember.

Har en del kynnere, spesielt på natta, men det er nok en stund igjen.

hvordan står det til med deg?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139093230-vesla1980/#findComment-139096718
Del på andre sider

Her er det blitt litt som jeg fryktet; fryktelig rastløs om dagen. Hjelper ikke så mye heller da at jeg begynner å få så vondt i bekkenet at det er et he...te å bare gå til butikken. Får kynnere med en gang. Føler lissom ikke for å være mest sosial for tida. Får besøk a noen barndomsvenner fra oslo i helga da. Det blir koselig.

Jeg er blitt forferdelig trøtt igjen da, føler nesten at jeg denne uka kun har sovet og spist.. hehe.. neida.. har da gjort litt her hjemme og, men ting er litt tungt.

Jeg kjenner at jeg er litt for opptatt av termindato, så jeg tror jeg må jobbe litt med å legge den vekk.

Familien begynner å bli veeeeldig spent nå og merker jeg, de ringer hele tiden å spør om det har skjedd no. hehe.. akkurat som de er redd for at jeg ikke skal si fra. Men skjønner jo at de sikkert er nesten mer spent enn meg, jeg har jo kontroll på når ting skjer. Det var en liten oppdatering herfra. Oppsummert; Lei, rastløs, spent, har litt vndter, men i bunn og grunn egentlig ved godt mot! Blir fint å få ting overstått nå og hilse på den lille som rører seg i magen.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139093230-vesla1980/#findComment-139100543
Del på andre sider

Jeg våget meg bort til Meny i dag for å få litt frisk luft og det var deilig. Men var ikke så behagelig å gå akkurat. Jeg sliter mest med bekkenet på natta nå og i natt sov jeg sinnsykt dårlig. La meg seint og var drit trøtt, men fikk ikke sove for jeg hadde vondt og den j..... halsbrannen var også ille. Mest lyst til å gå og legge meg egentlig jeg også. Har redigert dvd til svigerfar til jul og skal vel bake litt pepperkaker. Men først må jeg romstere litt på nettet. Har ikke hatt tilgang siden 12 i dag og føler meg helt utenfor...

Mest masing fra svigerinna mi her i gården. Mamma har allerede pakket, for hun skal være med på sykehuset og har halvannen times kjøring. Ikke lett å legge vekk termindato. Det beste hadde egentlig vært å sove i ett par uker nå og våkne til at vannet går:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139093230-vesla1980/#findComment-139101304
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...