Gå til innhold

Fersk!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt ferskt medlem her, som leser alt jeg kommer over...

har vært på første kontroll i dag, men siden jeg er litt usikker når sist mens var, vet jeg ikke hvor langt jeg er på vei.. kanskje 7....

Skal til UL så fort jeg får brev, så gleder meg til det.

Men jeg leser om så mange MA at jeg blir helt frustrert... vet jo at det beste er å ikke tenke på det, men det er jammen ikke lett... får vel bare krysse fingre og håpe på at alt går bra..:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det kan virka voldsomt med alle som aborterer, for det er mange som skriv om det her inne. Det er jo heilt greit, syns eg, for det er jo mennesker som har delt sin store glede når dei vart gravide. Då er det jo maturleg at dei og vil dela denne store sorga.....

Då er det viktig for oss å rydda litt i tankane sine.....det treng ikkje vera oss like vel!!!! Me skal ha medkjensle med dei som mister den litle, og me skal oppmuntra kvarandre så best me kan me som framleis har livet inni oss. Så: Gratulerer SÅÅÅÅÅ mykje med livet du ber på, og nyt det! Det ER lov å gleda seg i øyeblikket, så får me ta det som evt måtte koma når det kjem. Det er ikkje lett å ikkje bekymra seg, men det er så bortkasta energi dersom det ikkje skjer det me bekymrer oss for.... Så eg har valgt å gleda meg over livet mitt så lenge eg har det, og det skal du og få lov til!!!

(Ver så snill å gje beskjed om eg har vore støytande eller hard i det eg har skrive, for det har ikkje på nokon måte vore meininga!!!!! I så fall vil eg be om tilgivelse for det!)

Gratulerer så mykje igjen!!!!!! Du har mykje å sjå fram til!!!!!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...