Madamina Skrevet 12. november 2008 #1 Skrevet 12. november 2008 Jeg er ikke det, men må ta meg sammen. Tror jeg fikk litt medfart denne gange så bør prøve å dra tingene på plass igjen. 5 uker siden fødsel og fortsatt ikke ferdig med renselse. Interessant....
Gjest Skrevet 12. november 2008 #2 Skrevet 12. november 2008 Hehe, jeg har vært superdårlig på dette.... nå er det 8 mnd siden fødsel da, og har vært normal der en stund nå, men slet leeeenge etter fødselen med urinlekkasje.. måtte bruke Tena Lady..stas når man er 31 år liksom!!! Så burde jo vært mye flinkere til å ta øvelser.
babygullz <3 vilde Skrevet 12. november 2008 #3 Skrevet 12. november 2008 jeg er svindårlig t d...men prøver når jeg husker på d.. er 4 uker siden fødsel på lørdag..ingen lekk ennå da..
Mama B Skrevet 12. november 2008 #4 Skrevet 12. november 2008 tips: legg inn påminnelse på kalenderen på mobilen. Min ringer hver dag kl 12 og minner meg på knipeøvelser. Det er ikke alltid jeg har anledning til å ta øvelser der og da, men det skaper et fokus i hodet, sånn at jeg husker på å ta noen øvelser hver dag. Jeg hadde rift baktil grad to, og legen min sa på 6 ukers kontrollen at jeg hadde veldig godt tak på bekkenbunssmuskulaturen allerede. Da funker det i allefall! :-) Må legge til en morsomhet: midt i pressriene ringte denne alarmen; og mannen min begynte og le og ropte: "Knipeøvelser!" Hehe.. da måtte jeg le, selv om det var vondt. Knipeøvelser i utdrivningsfasen liksom....;-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå