Madamina Skrevet 12. november 2008 #1 Skrevet 12. november 2008 ? Jeg håper snart å amme hver 4 time, men i natt ble det annenhver time. Og egentlig er han ikke sulten heller. Vrir seg unna når melka kommer og så blir det et enormt søl.
AO3 Skrevet 12. november 2008 #2 Skrevet 12. november 2008 Jeg har problemet med amming annenhver time om dagen... Han er egentlig ikke sulten når det blir mat så ofte, så sover eller blir rasende ved puppen. Så får han ikke i seg så mye mat, og blir halvsulten og sur igjen fort, og da har vi det gående... Med mat hver tredje til fjerde time oppnår vi "melkekoma", og da er han mye mer fornøyd. Om natta er det pupp ca kl 11-12, 3 og halv sju. Synes det må være helt greit så tidlig? Han sover fint mellom puppingen, så lenge han får sove sammen med oss.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 12. november 2008 #3 Skrevet 12. november 2008 Jeg ammer hver 3. til 4. time gjennom hele døgnet stort sett, prøver å få til litt skikkelige måltider når jeg først ammer, for å unngå "småspising"... d funker bra, men tar jo endel tid, for mini trenger mange pauser underveis, for å rape og trykke, hehe..også blir d jo endel søl også, skikkelig pes egentlig, mm er min nye lotion har jeg funnet ut, sikkert bra for huden;) om natten kan d gå opptil 5-6 timer mellom siste kveldsmåltid og neste amming, for gir henne litt mm på flaske i tillegg til puppen om kvelden, for å gjøre henne skikkelig god og mett. deretter er d amming hver 3. til 4.time igjen resten av natten, dagen.
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 12. november 2008 #4 Skrevet 12. november 2008 Åh, høres herlig ut med amming hver 3-4 time.. håper det kan skje her også snart:) Her går det ca 1 og en halv time til 2 timer om natten mellom hver amming..Og da ynker han seg over magen sin også i mellom tiden.. På dagtid går det vel 2-3 timer mellom hvert måltid. Men nå skal det sies at jeg har lite melk om gangen så er vel kanskje derfor... Tror jeg skal ta det tipset med og pumpe og gi ekstra mm om kvelden..Kanskje han sover lenger da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå