Emma +??? Skrevet 12. november 2008 #1 Skrevet 12. november 2008 ...har ikke hørt om det før nå jeg....
lille sprelle Skrevet 12. november 2008 #2 Skrevet 12. november 2008 vi gir multivit - det ga de på nyfødt på sykehuset, så det har vi fortsatt med ( i tillegg til jern, for det har vi fått beskjed om - prematur)
lambchop Skrevet 12. november 2008 #3 Skrevet 12. november 2008 Gir du tran til babyen din skal du ikke gi d-vitamindråper. Vår baby får ikke i seg tranen, så vi må gi dråper.
**Marge Simpson** Skrevet 12. november 2008 #4 Skrevet 12. november 2008 Vi fikk beskjed om å gi babyen dråper fra hun var en måned gammel.
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 12. november 2008 #5 Skrevet 12. november 2008 Ja, det anbefales at dersom de ikke får tran med D-vit, så bør de får d-dråper. I Sverige deles det ut AD-dråper til alle barn på helsestasjonen, og her hjemme får de tran. Rart de ikke har gitt deg det også??!
Emma +??? Skrevet 12. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 12. november 2008 hmm...ja det er rart jeg ikke har fått beskjed eller hørt om det! Kjenner jeg blir litt irritert! men fikk anbefalt å begynne med tran på 6 ukers kontrollen så nå får hun noen dråper hver dag. Er jo d vitamin i den da så nå får hun det ihvertfall...hun liker det til og med:) brekker seg av minifom men tranen går rett ned! Takk for svar:)
UpsyDaisy Skrevet 13. november 2008 #7 Skrevet 13. november 2008 Jeg sluttet med dråper når jeg sluttet åå amme siden det er d-vit i MME. Det er jo ikke bra med for mye D-vit heller..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå