Gå til innhold

Heihå lillebie !!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja nå er jeg overlykkelig. Dette er sååå gøy. Og du bør absolutt starte business som synsk.. hi-hi :-) Takk for all støtte gjennom denne prosessen, som egentlig er såvidt begynt..

Nå skal du konsentrere de gode følelsene om deg selv !!! Hvordan går det ? Er du noe lettere? Hvilken stikkedag er du på?

Er superspent , heier på deg vet du !!!! Nå må det gå vegen !

Vi skal jo gå våren imøte med voksende mager vi to :-)

Klems

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Gitte:o)

ah kan bare forestille meg hvor glad og lykkelig du må være nå!!

joda jeg er på stikkeadg 5 i dag, skal på kontroll i morgen, er så spent på å se utviklingen denne gangen, i forhold til kort nedregulering!

ah jeg har en bra følelse for meg selv denne gangen og, så håper den også stemmer!

men det skulle ikke forundre meg om du har mer enn en inni der altså Gitte hihi tenk så gøy det hadde vært da, " to fluer i en smekk" :o)

JA det hadde vært perfekt med en liten julespire altså, og en sommer med stor mage :o)

klem

Skrevet

Jeg har også god følelse for deg denne gangen. Bare husk at stress motvirker det du holder på med, så prøv og kos deg og slapp av. Dette går bra vet du.

Du skriver at du har god følelse for deg selv denne gangen, stol litt på den følelsen. Jeg hadde så dårlig følelse førse runden og det gikk jo i dass, men i august hadde jeg veldig god magefølelse og du vet jo hvordan det gikk. He he.

Denne gangen er det bare din tur. Føler det på meg. Selvfølgelig skal du ha spire i magen til jul:-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Skrevet

åå bra du og har en god følelse pysekatten:o)

Nå er snart alle jentene mine over på gravide slitere, så nå må jeg jammen meg komme etter snart:o)

Skrevet

Hvordan gikk det på UL...???????

Skrevet

joda det gikk vel greit, jeg hadde 6 follikler på 6-7 mm, 1 på 10 mm, og slimhinna var på 4. så jeg skal komme tilbake på mandag , og da skal de vurdere å sette opp dosen, slik at det ikke skjer som sist!

sa til gyn at jeg var bekymret det skulle gå som sist, og da sa hun at det trodde hun ikke kom til å skje nå!

Skrevet

Spennende helg igjen da altså !! Håper virkelig de følger deg godt opp nå og justerer opp dosen på mandag om nødvendig. Er vel den overstimuleringa de er redde for---Men var jo betryggende at gyn hadde troen denne gang da !!

Heia heia !!!

Skrevet

ja det er det de er redde for, men nå vet de hva som overstimulerer og som understimulerer...så da får de ta en mix av begge de to så ordner det sikkert seg :o) ja man ser liksom litt mer lys i tunellen når gynekologen kommer med noe positivt :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...