Drømmer om nummer 3 <3 Skrevet 12. november 2008 #1 Skrevet 12. november 2008 Vi trenger en fulltidsplass til jenta vår som blir ti måneder i januar. Vi bor på Løren, men kan være fleksible i forhold til beliggenhet.
Experienced_Dagmamma Skrevet 12. november 2008 #2 Skrevet 12. november 2008 Heisann! Jeg tittet akkurat på annonsen, og følte meg egnet til å svare, siden jeg nå er en ledig dagmamma. Jeg befinner meg midt i oslo sentrum, og har hatt en lang erfaring med barn - i omtrent 9 hele år. Hvis ønskelig, har jeg i tillegg mange referanser å vise frem. Ved interesse, kontakt meg gjerne på mail: [email protected]
Fabi Skrevet 12. november 2008 #3 Skrevet 12. november 2008 Hei : Jeg kan gjerne passe lil jenta di. Jeg bor på Økern og ha erfaring med barn . Hvis det hørtes interesant, send meg e-mail til : [email protected] eller ringer meg : 47651181 så tar vi en pratt. Ha en fin kveld
Solstråler Skrevet 17. november 2008 #4 Skrevet 17. november 2008 Hei. Er du bestemte deg når det gjelder barnepass? Vi har en dagmamma midt i sentrum, Hegdehaugsveien, som har en ledig plass. Vi er veldig fornøyde, så bare ring meg på 91391533 (Ester) hvis du lurer på noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå