Gå til innhold

Nille har veldig mange kjekke ting til billig penge..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finner flere og flere fine og ting jeg liker på Nille. Andre med samme erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tja, har ikke handla der på lenge... Men pleier å kjøpe engangskluter der:) De er myyye billigere enn jif sine.

Men hva handler du der da?

Skrevet

Har faktisk vært der å handlet i dag. Kjøpte 3 lilla kubbelys og 1. hvitt, lilla bittesmåe steiner, lilla blomstersaker og noen hvite hjerter og perler på en snor. Blir kjempefint på sølvfatet mitt, skal ha det som adventslysestake i år. :o)

Skrevet

Jeg ser etter lys der noen ganger, men jeg finner sjelden noe. Kanskje dårlig utvalg her som vi bor.

Jeg er fan av europris jeg. De har billig pasta, shampo, såper, oppvaskkoster, servietter, hundegodis, sokker, julepynt, kopper og boller til å bake i, lys, hermetikk, litermål, arbeidsredskaper, tannkoster, kammer, filmer, noen bøker, leker og masse masse mer.

Skrevet

Synes butikken (iallefall her) har blitt så fin. Flotte glass skåler var det nå, mange fine lysestaker, mange fine lys, og veldig mye fint julepynt. Ren og flott butikk.

Skrevet

Ja, Nille har virkelig kommet seg! Jeg liker europris også :-)

Skrevet

Jeg handler også på Nille, om de har det samme på europris som på Nille( det er ofte) så er det alltid noe billigere på Nille...

Men liker europris også:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...