super76 Skrevet 12. november 2008 #1 Skrevet 12. november 2008 Gutten min får en skvett mm i maten sin. Skal ikke melka holde i to døgn? Har melka i aventflaske, men kan ikke bruke melka etter to døgn. Hva har dere melka i?
babygullz <3 vilde Skrevet 12. november 2008 #2 Skrevet 12. november 2008 hvorfor kan du ikke bruke den? jeg har melken i aventflaske.. bruker den som regel innen 1 døgn så har aldri latt den stå lenger..men, hva skjer d? OM DEN STÅR LENGRE?
Gjest mphs Skrevet 12. november 2008 #3 Skrevet 12. november 2008 Fersk mm kan faktisk holde opp til 5 døgn innerst i kjøleskapet(ikke i døren eller forest i kjøleskapet). Men det er lurt å sjekke den før du serverer den til ungen. Fryst og tint melk holder kun 1 døgn i kjøleskap etter tining.
super76 Skrevet 12. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. november 2008 Melka blir sur og jævlig - en gang putta jeg den i grøten og måtte begynne på nytt og i dag tidlig smakte jeg litt på den, og fysjameien for en smak!! høres ut som verdens undergang at jeg måtte begynne på nytt, var jo ikke det - bare litt kjett der og da:-) Lurte på om aventflaske funker, og det er bra at den gjør det for da fortsetter jeg med det! Skal sette den bakerst i kjøleskapet, men skal prøve å posjonere det slik at jeg blir kvitt det i løpet av første døgnet! Takk for svar begge to!!:-)
LilleMy08 Skrevet 12. november 2008 #5 Skrevet 12. november 2008 Tint mm holder 24 timer i kjøleskap. Men gjelder det fra du tar den ut av fryseren eller fra melka er tint opp???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå