Gå til innhold

Er det ikke over snart???

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Nå er det gått 11dager siden SA, jeg blør enda (omtrent som en vanlig mens) og jeg har fremdeles endel smerter... Spesielt om jeg er i aktivitet.. Er dette normalt? Jeg har ikke hatt utskrapning, men fikk sånne tabletter som skal få livmoren til å trekke seg sammen...

Vil at dette skal være over snart.... :(

Fortsetter under...

Hei.

Jeg skal prøve å svare deg.

Det er snart en uke siden jeg begynte å blø, jeg mistet i uke 6, når mistet du?

Jeg har fremdeles skikkelig vonde smerter + at jeg blør , mn ikke så mye lenger.

Jeg har ringt sykehuset et par ganger allerede og de sier at dette er normalt. Men at man ikke skal blø i mer enn 14 dager.

Jeg har ikke fått noen tabletter eller noe, så jeg håper også at dette gir seg snart.

Vet hvordan du har det, det er forferdelig, men vi må prøve å få tankene på noe annet og se fremover, men det er absolutt ikke lett.

Send meg gjerne pm om du vil snakke, hadde v'ært fint å snakket med noen som opplever det samme.

Uansett ønsker jeg deg lykke til, og jeg råder deg til å ringe sykehuset å høre med de, der er det eksperter som kan gi deg et trygt svar. Jeg hører til ahus og der er de veldig ålreite iallefall.

Håper at du slipper å gå sånn lengre.

Stoooor klem fra meg.

Kun 2 dager siden SA på meg. Siden embryo ikke var utviklet til mer en 6 uker og jeg var egentlig 9+4 sa legen på sykehuset til meg at kroppen ordnet opp selv. Men om jeg fikk veldig vond eller feber måtte jeg komme opp på sykehuset.

Å han sa også til meg at jeg uansett blødde like lenge uten utskapning eller som nå. Å han sa opp til 3 uker til meg. Måtte avstå fra sex og bading pga infeksjonsfare.

Men jeg merker allerede nå at det er mindre blød, håper det kunne kommet masse og fort å bli ferdig.

Jeg skjønnrt godt hva du mener at du vil at det skal være over snart:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...