Gå til innhold

hvis det anbefales at man ikke kjøper brukte bilstolen til babyene, hvor skal man gjøre av stolen da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har prøvd å selge vår maxi cosi bilstol, kjøpte den for 1299,- selger den for 600, den er brukt bare noen få ganger, vi har ikke bil selv.

den er 7 mnd gammel!

ingen vil kjøpe den, jeg har prøvd å justere litt i pris, men det funka heller ikke.

nå ser jeg på ett annet innlegg at det ikke anbefales å kjøpe brukte bilstoler, så kanskje det er derfor jeg ikke får solgt min.

men hva i huleste gjør jeg med den da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig merkelig når den kun er brukt noen få ganger da. Da kan det jo umulig være noe problem å kjøpe brukt. Men i dette rike landet vårt kjøper jo så mange nytt og kun det beste til barna sine...

MEN, jeg mener å ha lest et sted at man kan bytte inn gamle bilstoler der man kjøper nye? Kan det ha vært på BarnasHus tro?

Skrevet

grunnen til at man er skeptisk til bruikte bilstoler er at man ikke skal bruke dem om de har vært brukt under et sammenstøt...

fra fremmede kan man aldri være sikker uansett hva de sier så da kjøper man enten nytt eller får fra venner og familie...

Skrevet

vel, jeg har et brukt bilsete og syns ikke det er problematisk. jeg kjenner de som gav det til oss, vet at det ikke har vært utsatt for støt og hard behandling.

men seff, litt mer skeptisk til å kjøpe brukt av ukjente da man ikke helt vet om man kan stole på det de sier.

Skrevet

Jeg har også kjøpt brukt, av ei venninne.

Vet ikke om jeg vile kjøpt av ukjente, men venninnen min har jeg kjent i over 20 år (jeez...vi er gamle!) så henne stoler jeg på. ;)

Så kanskje du kan "spare" det, til noen du kjenner skal ha barn??

Skrevet

vi har brukt, men arvet det av søsteren min da så jeg vet med sikkerhat at det aldri har vært utsatt for noe. Hadde kvidd meg for å kjøpe brukt av ukjente.

Ville spart på det jeg, kommer helt sikkert noen som vil være glad for å arve. Eller kanskje dere skal ha flere barn?

Skrevet

Vi var så heldige at vi fikk bilsete av noen i nær familie - men hadde aldri tatt sjansen på å kjøpe av fremmede. Som flere her har sagt - man skal ikke bruke en bilstol som har vært i et sammenstøt.

Skrevet

Vi har også brukt sete, men vi har fått det av familie På babyshop tar dem imot gamle barneseter og gir kr 300,- i rabatt ved kjøp av et nytt bilbarnesete. Men du vil vel gjerne ha mer for setet ditt, så har du kanskje allerede kjøpt nytt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...