Gå til innhold

Noen som har fått mage da??

Anbefalte innlegg

guri, igår måtte jeg ta mammabuksene i bruk.. Lei av å gå i joggebukse hele tiden, så dro på meg olabuksa fra forje sv.skap.. Den kula, og jeg er bare i uke 9.. åssen skal dette gå.. stangnerer vel håper jeg:) Ikke så lett å skjule det lenger nei, selvom jeg egentlig vil det..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139091485-noen-som-har-f%C3%A5tt-mage-da/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 9+5, og har ikke fått noe særlig mage. Går i vanlige bukser og topper på jobb, men på kvelden har jeg veldig oppblåst, og typen min synes den ser større ut. Tror ikke det er "gravidmage", bare luft...

Jeg er 9+5, og har ikke fått noe særlig mage. Går i vanlige bukser og topper på jobb, men på kvelden har jeg veldig oppblåst, og typen min synes den ser større ut. Tror ikke det er "gravidmage", bare luft...

jeg er i 11. uke nå og har en liten kul på magen. mamma mener at jeg bare har lagt på meg, mens alle andre mener det er gravidmage. den har det jeg vil kalle gravid form, så da sier jeg heller at jeg har begynt å få mage. det er ganske skjønt. er ikke så lenge til neste kontroll og da kan det jo være vi hører noen lyder også.

Annonse

Jeg håper nå virkelig ikke du stagnerer, det hadde jo vært direkte trasig! ;) Kos deg med magen! Skjønner at det føles i grenseland at det vises så tidlig. Men om noen uker kommer du jo ut av "gravidskapet", og da er det bare koselig med kul?

Selv er jeg 11 uker nå og klarer å skjule kulen (i mitt tilfelle ser det mer ut som en bilring!!) hvis jeg har vid genser eller forvirrer med flere lag. Skylder foreløpig på kaldt kontor... ;) Går snart ikke lenger det heller. Gleder meg til jeg slipper skjule det lenger, men føler det er for tidlig å si noe på jobben enda.

Jeg har hatt mage i flere uker allerede! Er 10+3 nå... Den er samme størrelse fra morgen til kveld! hihi Har gått ned snart 5 kilo, så det kan ikke være det! For andre ser jeg sikkert bare feitere ut men for de som kjenner meg så synes magen som gravid-mage! hihi Koser meg med den, jeg! Alle rundt meg vet det nå, så...

Går enda i mine vanlige klær, men må trekke buksen nedenfor magen.

Har fått en fin liten kul der fremme, men har også fått litt ekstra på hoftene også. Sluttet å røyke da jeg ble gravid, så det er sikker derfor.

Skal i dag dra å kjøpe med bukse og skjørt, da det begynne å bli vel trangt. Må også investere i en vinterjakke, da kåpa mi er helt umulig å få igjen....

Ellers er jo moten slik at man kan gå i vanlige topper/tunika en stund til.

de fleste vet det hos oss allerede. da er det koselig med litt mage. den får ganske mye oppmerksomhet rundt omkring

har fortalt det til de som jobber i samme avdeling som meg på jobb siden det er mye løfting. da er det litt lettere å kunne spørre om hjelp til de tunge løftene. har allerede problemer med arbeidsbuksene mine, men bruker bare et strikk til i utvide livet så lenge

jeg er bare 8 uker på vei og har fått mage, det er vel bare luft, for har ikke sånn hard kul enda...

I forhold til 1.sv.skap ser det ut som jeg er 19 uker på vei... Så skjønner ikke det helt!

Er ikke så mange som vet enda, men vanskelig å skjule når magen tuter sånn ;)

Jeg er 12 uker på vei, men har mye flatere mage nå enn da jeg var 8-9 uker på vei! Da følte jeg meg skikkelig stinn i magen og måtte ut og prøve gravidbukser... Nå har jeg ikke den samme oppblåste følelsen, men kjenner at det buler litt ut over trusekanten og det føles litt "hardt", altå litt motstand når man kjenner der. DET tror jeg er ordentlig mage ;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...