Megawhat har ♀ + 2 nyankomne Skrevet 12. november 2008 #1 Skrevet 12. november 2008 Streken altå..helt tydelig og klar.. blitt sterkere hver dag! Så jeg tror jammen meg det er offisielt, jeg kan flytte til 1.trimester sidene.. endelig.. Dette har vi ventet på i to år! Når man tar blodprøven på Riksen, ringer de deg opp rask da? Og er det da man får ultralydtime? Og må jeg ta den på Riksen? Er så spent på om begge eller bare en har festet seg... Lykke til til dere andre og!!! Jeg unner alle dette! Og lykke til med testing i dag b77h!!! Uke 44 var nok en lykkeuke, håper det gjelder for deg og!!! Og Gitte; Hahahaha.. du sitter der med trillinger! Jeg "ser" det!! ;P Trippel lykke!
Gemini72 Skrevet 12. november 2008 #2 Skrevet 12. november 2008 Hei Gratulerer så mye. For en fantastisk uke dette har vært. Snakkes på 1. trimester og gravide slitere. Jeg beveger meg sakte over der nå, men klarer ikke helt å forlate Ass. befrukting enda
Gitte ♥tvillingmamma♥ Skrevet 12. november 2008 #3 Skrevet 12. november 2008 Kjempegrattis megawhat !!!!! Ja uke 44 var definitivt en lykkeuke, mange positive tester :-) Trillinger ja, puh..men har kjøpt meg ny stasjonsvogn så har i hvert fall plass til 2.. Er superglad om det er EN der inne jeg -som vil være med til mål :-) Blir spennende på UL !
lillebie på`n igjen Skrevet 12. november 2008 #4 Skrevet 12. november 2008 Gratulerer til deg også, for en babyboom uke
b77h Skrevet 12. november 2008 #5 Skrevet 12. november 2008 Hallo:-) Takk for alle lykkeønskningene i går - jeg tror de hjalp, hehe.... jammen viste også min test TO streker i dag tidlig!!!! hurra, hurra, hurra :-) helt ufattelig, første gang jeg har opplevd en positiv graviditetstest, hihi. Min strek var også svakere enn "kontroll-streken", men på Hausken sa de at det var normalt så tidlig. Tar dere blodprøve for å være heeelt sikre?
finetine Skrevet 12. november 2008 #6 Skrevet 12. november 2008 Gratulerer så mye jenter )!!! Skulle nok hatt innsetting i uke 44;o)............. får satse på at ukene rett før jul også er lykkebringende. Klem
Megawhat har ♀ + 2 nyankomne Skrevet 12. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 12. november 2008 Ååååå så braaaa! Herlig altså!! Gratulerer til oss alle.. streken min var mye sterkere i dag, stor forskjell fra for tre dager siden. Jeg er på Riksen,så vi tar blodprøve ja. Gjør det til fredag. Skal bli god å få det bekreftet hundre prosent, men skal mye til at så mange tester tar feil.. Tusen takk alle sammen...
Pysekatten med 2 i magen:) Skrevet 12. november 2008 #8 Skrevet 12. november 2008 Gratulerer med spiren i magen Megawhat:-))))))) Dette er litt rart for vi var i samme uke i juni. Da fikk jeg ikke ut modne egg og må innrømme jeg var litt misunnelig på alle dere rugere den uka. Nå er jeg 13 uker på vei og du er også gravid. Veldig gøy. Nå håper jeg bare lillebie også kommer etter snart. Er egentlig bare dere to jeg husker fra den uka. He he. Kos deg masse med spiren og lykke til:-))))))))
Mikkemafian Skrevet 12. november 2008 #9 Skrevet 12. november 2008 For en bra uke, ja!! Gratulerer alle med spire og pass på dere selv i svangerskapene..
Megawhat har ♀ + 2 nyankomne Skrevet 13. november 2008 Forfatter #10 Skrevet 13. november 2008 Hehe.. så bra jeg ikke visste om deg nå da,for da hadde jeg nok vært skikkelig misunnelig tilbake. Husker deg og. Husker jeg fikk vondt hver gang jeg så skytte74 for hun og jeg hadde innsetting samme dag, og hun er nå ca 21 uker på vei.. da tenkte jeg hele tiden at det kunne jeg vært og.. men nå er alt glemt og jeg er baaaare fornøyd )) Gleder meg til jeg er 13 uker og,det er liksom er milepæl... kan jo ikke akkurat si at spenningen er over nå,det er vel nå det begynner..
Pysekatten med 2 i magen:) Skrevet 13. november 2008 #11 Skrevet 13. november 2008 Jeg husker også godt skytte74. Var veldig misunnelig på henne. Da jeg nettopp hadde testet positivt husker jeg hun var kommet til uke 12. Litt misunnelig igjen, men de ukene som har gått har egentlig gått ganske fort. Så er det jo ULer å glede seg til:-))) Det er noen veldig spennende uker. Og dette kommer til å gå så kjempebra:-))))))))) Merkelig hvordan en glemmer alt når en ser den positive testen. He he. Nå må du bare kose deg masse med spiren så heier vi på at lillebie også kommer etter om et par uker:-)))))))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå