Gå til innhold

Hva skal du gi til gullet ditt til jul ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke peiling hva jeg skal kjøpe! Hun har alt av leiker, og klær regner jeg med hun får nok av til jul... Hun er 7 mnd nå. Tenker kanskje å kjøpe en ny vogn til henne? Er det teit? Nå har vi simo kombivogn, men synes den er så stor og tung.. .Vil ha en litt lettere sportsvogn kanskje. :-)

Skrevet

Her skal lille frøkna få søte ullklær fra nøstebarn. Synes det var lurt å kjøpe noe dere har bruk for jeg. De små er jo mest fornøyd med innpakningspapiret uansett...

Skrevet

Vi skal kjøpe porselensservise til henne (middagstallerken, dyp tallerken og krus), med navnet hennes på.

Ellers ønsker vi oss stol til kjøkkenet, ullklær, middagsservise i plast, penger (til hennes sperrede konto, eller til ting hun trenger etterhvert), bøker og smykkeskrin (vi har ikke dåp hvor det er mer naturlig å gi sånt).

Skrevet

Tror vi skal kjøpe akebrett til vesla her som er drøyt 8 mndr nå. Krysser fingrene for snø. Lurt å kjøpe noe nyttig, men kjekt å kjøpe noe hun kan ha glede av også:-)

Skrevet

Her blir det akebrett til poden som er 9 mnd i dag:-)

Vi kjøper det vel snart tenker jeg, så får vi bruke det hvis det kommer snø før jul:-)

Skrevet

skulle kjøpe et babyakebrett, men så kom morfar på besøk hvor han hadde med et :) så da tror jeg kanskje det blir en gyngehest... eller kanskje en brukt bæremeis som vi har tittet litt på. Bare så lenge den er innpakket i både eske og papir VET jeg den faller godt i smak hos gutten min ;D

Skrevet

Han får gyngehest (9mndr.nå, men får tidsnok brukt den;)) Hun på 6 år får en gyngestol. Jeg er fornøyd med valgeneO)) tror de blir flittig brukt, barn elsker jo bevegelse.

Skrevet

vi ska kjøpe ett sånn teppe med bilmønster på..me gater og veier som han kan kjøre på.. han e bare 7 mnd til jul, men han får jo brukt for d etterhvert.. dessuten visste vi ikke kjønnet før helt på sluttet av graviditeten, så rommet hans har nesten ikke noe gutteting.. syns d e en ganske fin gave.. tenker også å kjøpe en sånn brio trille vogn som han kan dytte foran seg når han blir litt trygg på å stå.. men vi får se.. får vell klær og leker som de andre sier her.. åså e d ikke s mye vits i å kjøpe noe voldsomt til han.. han skjønner jo ikke noe likevell.. får bli mer gøye ting neste år tenker eg.. : )

Skrevet

elste mann på 19 (stesønnen min altså) får nok penger er det han ønsker seg mest og noe klær fra de små. storebror på 9 skal få ny mobiltelefon å sikkert noe lego eller spill fra søskene.

lillesøster blir 1 år rett før jul men vet ikke hva hun ska få hverken te bursdag eller til jul...

men hun må ha ny bilstol å en god parkdress (reima) så hun får vel det å en leke til. sysn det kan være gankse lurt å kjøpe noe de trenger når de er så små.

ellers så har jeg sett på disse wheely bug de ser jo kjekke ut da.

hmm valges kvaler.. haha

Skrevet

Taklampe til barnerommet fra Haba hos Sprell.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...