beggeto Skrevet 12. november 2008 #1 Skrevet 12. november 2008 Har kutta ned på amminga, ammer nå morgen og kveld siden jeg skal begynne å jobbe igjen. Har prøvd å gi henne kopp med melk eller vann til lunsj og innimellom, men hun drikker så og si ingenting. Bare noen få slurker. Har ikke så veldig lyst å begynne med flaske nå (hun får flaske morgen/kveld dersom jeg er borte, men har lyst å få til kopp ved matbordet..) Hun har våte bleier, men jeg syns det er rart at hun kan drikke så og si ingenting fra hun får pupp på morgenen (rundt kl 7) til hun får pupp igjen på kvelden (rundt kl 6). Hva tror dere?
heffalumpa Skrevet 12. november 2008 #2 Skrevet 12. november 2008 Hei. Min på samme alder drikker ikke så mye han heller. Får han saft derimot drikker han mer. Sugerør er også veldig populært. Prøvd det? Ammer ikke lenger. På en god dag drikker han 100-120 ml kl 09 130 ml kl 19.30 160 ml kl 24.00 Så drikker han vann som regel rundt 100 ml i løpet av dagen. Får han saft kan han drikke opp til 300 ml. På en dårlig dag drikker han bare 200-300 ml totalt! Men han spiser jo grøt 3 ganger daglig enda og det er jo en del væske der også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå