Gå til innhold

Lykke til Frøya :O)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da håper jeg virkelig det er din tur i dag !

Mange gode tanker og klemmer din vei !

:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Masse lykke til frøya;)))

Skrevet

Slenger meg på denne, masse masse lykke til !!!!

Skrevet

Tusen takk, jenter:)

Dommen har falt, og forsøket er nok engang negativt..... FADER!!!

Skrevet

Jeg er så lei meg på dine vegne...

*klemme*

Skrevet

Nei Frøya, dette var utrolig leit å høre, ord blir knapp.

Ta vare på deg selv, vet ikke hva mer jeg skal si.

Klem

Skrevet

Å nei! Føler virkelig med deg! Ta godt vare på deg selv, Frøya. Trøsteklem!

Skrevet

Det var leit Frøya, bare veldig veldig leit:(

Det har vært for mange negative forsøk nå blant de etablerte prøverne her inne. Det er bare trist...

klm

Skrevet

Nei, nei, nei, nei! Nå ble jeg lei meg, Frøya. Hadde håpet og håpet at det skulle gå din vei denne gangen.

Uff. Klemmer fra meg.

Skrevet

Tusen takk, jenter. Livet er ikke rettferdig, så enkelt er det. Nå satser vi på verdens beste julegave om vi får fryseforsøket vårt før jul som vi ønsker, og at egget vårt overlever opptiningen:)

Skrevet

Krysser fingrene for fryse-blastoen :o)

Skrevet

Snille søte du:))) Jeg satser på at du blir ei solskinnshistorie med hjemmelaget spire før du rekker og komme i gang med nytt forsøk:)

Skrevet

Hei Frøya,

da satser vi på at fryseblastoen overlever, og at det blir deres julegave i år!!!!!!!!!! Du er tøff som satser friskt igjen med en gang:)

Klem

Skrevet

Kjipt at det ikke gikk... :-( Føler virkelig med deg. Rekker dere fryseforsøket før jul? Det går jammen unna i svingene for dere. Du er tøff som holder ut!

Klem

Skrevet

Hei der :o)

Sender tusen trøsteklemmer....skjønner ikke at det skal være så fordømt vanskelig!!! Jeg vet virkelig hvor vanskelig det å reise seg igjen og liksom gå på med friskt mot, men håper at det kan være gullegget som ligger på frys der oppe :o))

Sender menge gode tanker og klemme :-)

Skrevet

Jeg får helt vondt inni meg når jeg leser dette Frøya, - dette var bare så trist. Det skulle vært din tur nå, men sånn gikk det altså ikke. Du er tøff !! Måtte du lykkes i neste fryseforsøk !

Stor trøsteklem

Skrevet

Tusen takk, jenter:) Dere er såååå gode og ha:)

Har snakket med klinikken i dag, og det BLIR fryseforsøk på oss nå:) Akkurat som vi ønsker.

Nå håper vi bare på at egget overlever opptining når vi kommer så langt. Regner med og få blødning på lørdag, så da er det bare og finne frem pillene igjen:)

Klæm

Skrevet

trist å høre at det gikk dårlig denne gangen også, men jeg må si det går kjappt i svingene med dei. hvor mange har du rukket å tatt dette året??? Vi fortsetter å håper og krysser alt vi har med deg. For hver gange r du nærmere målet ditt.

PS: Noen teori om hvorfor du ikke har lykkes med disse forsøkene??

Skrevet

Tusen takk, Tryne.

Siden september i fjor har vi hatt seks innsettinger. Nå blir det snart den syvende.

Ingen har noen teori om hvorfor vi ikke lykkes. De to siste gangene har vi jo og fått satt inn superegg, så da er det ekstra surt og teste negativt.

Jeg har ME, og et immunforsvar som jobber på høygir, men har tatt Prednison for og kompensere dette.

Egentlig burde jeg nok tatt en hysteroscopi, men gynekologen på IVF her i byen mener det ikke er nødvendig siden de vaginale UL er så fine.

Jeg fjernet eggstokkene tidl i år, og da skulle de samtidig sjekke livmoren. Livmoren var visstnok fin, men legene var nok mer opptatt av og sjekke etter kreftceller enn myomer og endometriose....

Skrevet

Kjære Frøya

Sende mange elektroniske klemmer over til deg. Hadde håpet å få med deg over til gravide slitere nå.....

Men det er enda en mulighet før jul, slkjønner jeg....håper på verdens beste julegave!!

Skrevet

Tusen takk, lita:)) Jeg håper håper håper på verdens beste julegave i år!!! Du er ei av de som gir meg håp om at man faktisk kan lykkes tilslutt:))

Klæm

Skrevet

Hvor stor dose prednisolon bruker du??? Dersom du ikke lykkes nå så burde du vel kanskje fått sjekket livmren en gang til.

Det er merkelig hvor mye som skal til i kroppen for å bli gravid, men samtidig så er det jo ett selvølge for de fleste.

håper uansett at den kroppen din spiller på lag med deg snart. hvor hardt er du rammet av ME??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...