Prinsemammaen Skrevet 12. november 2008 #1 Skrevet 12. november 2008 2-åringen min sier nemlig at jeg skal synge denne sangen, tror muligens de synger den i barnehagen. Noen som vet om det er en barnesang? Hva heter den eventuelt?
-------- Skrevet 12. november 2008 #2 Skrevet 12. november 2008 Kan det være denne da: Først tar vi høyre hånden frem, så tar vi høyre hånden bak - så tar vi høyre hånden frem og rister litt på den. Vi danser boogie, boogie og snur oss i ring, og så er vi her igjen... Såtar man hver kroppsdel - men jeg husker ikke teksten helt altså, så kan godt være at det er litt feil... Men eneste sang jeg kommer på..
zikosmor:) Skrevet 12. november 2008 #3 Skrevet 12. november 2008 vet egentlig ikke hva den heter,men inni teksten er det en linje,det var en gang et troll som likte rock`n roll:)tar du`n? er vel en barnesang,men trodde den ble mest brukt til di som er noen år eldre:)men vet ikke jeg
zikosmor:) Skrevet 12. november 2008 #4 Skrevet 12. november 2008 er vel mest sannsynlig den *camilla* nevnte
Prinsemammaen Skrevet 12. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. november 2008 Ja!! Den tror jeg det må være!!! Mener nemlig å huske at det var en sang som inneholdt "boogie boogie". :-) Da skal jeg se om jeg finner teksten/melodien på nett og lære meg den, så skal jeg "boogie woogie" med sønnen min! :-) Takk for hjelpen! :-)
Medium fikk guttebass Skrevet 12. november 2008 #6 Skrevet 12. november 2008 I sangen der et troll liker rock `n roll synger de "haba, haba, haba", ikke "boogie, boogie, boogie". Er nok den som camilla nevnte ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå