Gå til innhold

hjelp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

hei , hmmm oki jeg husker ikke siste mens , tingen her er at jeg er 9+6 på vei , jeg låg me eksmannen min den rundt 5 sep 15 og 19 sep , vi prøvde å få ting til å gå .

den 20 ble det slutt, min beste venn trøstet meg ganske mye i den tiden , men det 3 okt hadde vi samleie, hmmm er det noen som kan hjelpe meg her , jeg skjønner ingen ting av mors uke og barns uke , hvem kan være far ? jeg trodde jeg var sikker siden jeg spurte dem på ultralyden og dem sa at det kunne ikke være den 3 , men så begynte jeg å tenke de sier jo +14 -14 hva mener de med dette , jeg vil gjærne ha dette klart i hode .

takk for hjelp på forhånd :)

Fortsetter under...

Dersom du var 9+6 i går 12. november, fant unnfangelsen sted 18. september.

Det er umulig at det kan være han du var med 3. oktober. Det er jo 2 uker og 1 dag etter unnfangelse, og det er faktisk ikke mulig.

Det ser ut til at du og ex-mannen har en god grunn til å finne sammen igjen. Er det mulig tror du?

hmmm jeg har nok prøvd i 2 år å komme sammen igjen med ham , men han har noen problemer som han ikke klarer å rette på. Han var voldelig i ekteskapet , jeg er ung og jeg var sammen med ham i 7 år så egentlig så finnes det ingen andre enn ham for meg , men jeg vil så gjærne at han bare forandrer seg litt. i 2 år har jeg prøvd å snakke med ham , og forklare at alt jeg forlanger er å føle meg sikker men for en eller anen grund så klarer jeg ikke å legge bak meg hva som skjedde. jeg fant ut at jeg er vist 11 uker på vei så da er jeg litt mer sikker :) takk for svar fra dere to :) dere har vært masse til hjelp:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...