Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det rart, litt kort alene? barnefaren liker det godt, og syns det er fint alene...

jeg er litt usikker jeg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var glad i filmen når jeg var liten ;) er dette virkelig brukt som navn?

Selv syns jeg det ble litte grann kort ja..

Skrevet

Hmmm... Var veldig glad i filmen og boken "Mio min Mio", men føler jo at dette er et fantasinavn, ikke noe man heter... Vi hadde en gang en katt som het det, da det høres ut som han sa "mio" når han mjauet :-) Kunne nok ikke brukt navnet selv men... Er ikke så glad i sånne korte navn som Teo, Leo, Neo etc.. Litt for knapt.

Skrevet

Blir litt barnslig for meg, selv om jeg elsket "Mio, min Mio" ; )

Skrevet

Pinglete og barnslig etter min mening.

Skrevet

Jeg syns Mio er et veldig fint navn. Og det passet fint sammen med Celine. Jeg syns også at det er finest alene.

Skrevet

Er veldig barnabok for meg, og så passer det ikke til en voksen mann synes jeg.

Skrevet

Jeg tenker bare på barneboken Mio, min Mio. Dette er ikke et navn for en voksen mann.

Skrevet

Jeg syntes Mio var rart helt til en tidligere kollega bestemte seg for å kalle sin sønn det. Nå synes jeg det er stilig, og av alle forslagene du har kommet med synes jeg definitivt Mio er best til Celine og det stiligste av dem alle.

Skrevet

Har ikke tenkt på dette navnet før. Men ble rett og slett forelsket i navnet nå. ;)

Skrevet

en kamerat av pappa har en sønn med det navnet, så det er jo ikke ukjent for meg, syns det er fint...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...