Gå til innhold

Septembermammaer: "hjemmetreff"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Noen som er interessert i å treffes hjemme hos Ada og meg på Veitvet til uka (torsdag eller fredag) eller uka etter der?

Det er enkelt å komme hit med bane eller buss og vi har plass til rundt seks vogner på verandaen :)

Fine turmuligheter i Lillomarka eller bare avslapning og spleiselunch i stua.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kommer :) Blir koselig. Bare si i fra hva vi skal ha med til spleiselunsjen.

Skrevet

Hadde vært kjempe koslig, men vi kan bare på Fredagen. Lager kjempe god pastasalat :) Eller dvs. meir eller mindre det eneste jeg kan lage som smaker godt ;)

Skrevet

Uke 48 kan jeg alle dagene så kanskje vi skal satse på en dag da. Så har vi litt flere valgmuligheter!

Skrevet

Vi har lyst til å komme til veitvet :) Kan alle dager unntatt tirsdager.

Skrevet

Vi kommer gjerne:) Passer de fleste dager for oss. Skal muligens på helsestasjonen en av dagene, men får muligens greie på hvilken dag dette blir på mandag 17.11. Jeg kan godt bake Focaccia brød og ta med til lunsj.

Skrevet

Heisann!

Dette hørtes jo veldig koselig ut! Vi kommer gjerne, og dagene i uke 48 som passer for oss er: tirsdag, onsdag, torsdag og fredag :o)

Skrevet

Da ser det ut som det blir enten onsdag eller fredag for da virker det som alle kan.

Skrevet

Heisan,

vi blir også gjerne med så lenge det er plass hos deg. Kan feks ta med noe pålegg eller drikke..

Skrevet

Klart det, vi trøkker oss sammen :) Pålegg er bra, jeg tenkte jeg skulle lage en pai.

Skrevet

Hei hei!

Er det plass til meg og Andreas også?

Det hadde vært hyggelig å treffe dere igjen.

Skrevet

Kom igjen, jo flere vi er sammen osv :)

Håper alle kan på fredagen for nå skal den andre barselgruppen min møtes på onsdagen.

Skrevet

Jeg kan godt ta med brownies til kaffen :)

Skrevet

jeg og Daniel kommer gjerne, hvis det er plass da :-) Jeg tar med....det vet jeg ikke helt enda. Men noe nammi blir det iallefall!!

Skrevet

Flott at så mange har lyst! Det blir nok litt trangt men det får bare være. Masse god mat blir det i alle fall, vi kommer til å bli sittende til langt på kveld ser det ut som!

Skrevet

Hei, gleder meg masse til i morgen. Sender du en pm med adressen din Wombat75?

Skrevet

Hei.

Beklager, Andreas og jeg kan ikke komme i dag. Han var syk og våken stort sett hele natten, så vi er helt utslitte.

Kos dere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...