Gå til innhold

Jeg har 4 barn med 4 forskjellige menn..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg ser ikke meg selv som en hore.Jeg har 3 barn med 3 forskjellige .1mannen var jeg gift med ,men han døde .da var jeg 24 år.Var alene noen år og møtte en mann jeg var sambo med i 4 år ,men han var utro og jeg reiste ifra han .Var alene i 3år og møtte min nå værende kjæreste ,gifter oss neste år.Og vi har et barn sammen

Så fint :) vet om ei som har fem barn med hver sin pappa, og hun ser også ut til å ... fokusere en del på "barnefritid" og bidrag. Det er jo litt trist - at dere har så mange barn, men ikke helt er klare for ansvar og forpliktelser.

• 15 år senere...
Anonym bruker skrev (På 12.11.2008 den 10.02):

Slike som deg kalles for horer på "fagspråket".

Kjedelig å ikke klare seg økonomisk på egenhånd da, siden du er så storfornøyd med barnebidragene dine.

Hvilket fag er det?

Anonymkode: d77ef...295

Var dette trolling anno 2008? 🙂

Var det mye fordommer mot mødre som hadde flere barn med forskjellige fedre, og er det fremdeles sånn?  

Jeg syns vel at det ser mer slitsomt ut enn nyttig, men vet jo om de som ihvertfall har 3 barn med tre forskjellige. De skiller seg ikke ut på noen måte, hverken mødrene eller barna. 

Anonymkode: 7cd5e...e80

Annonse

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Hvilket fag er det?

Anonymkode: d77ef...295

Ah, nå har vi jo fått forklaringen på alle de eldgamle trådene som popper opp. Det er hun som har tatt på seg å lese alle trådene de siste 20 år. 

Tips til deg, de fleste av brukerne fra den gang henger ikke her lenger 😂😂😂

Anonymkode: ecb69...ad6

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Du vet du svarte på en 15 år gammel tråd?

Anonymkode: 7c8fb...1e5

Hun sitter jo å leser tråder fra forumets spede begynnelse. Klart det er fristende å komme med små gullkorn da. 

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Ah, nå har vi jo fått forklaringen på alle de eldgamle trådene som popper opp. Det er hun som har tatt på seg å lese alle trådene de siste 20 år. 

Tips til deg, de fleste av brukerne fra den gang henger ikke her lenger 😂😂😂

Nei, det er nok ikke meg du. Men jeg inspirerer tydeligvis 🙃

Anonymkode: 7cd5e...e80

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...